Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorLlácer Beltrán, Marina
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2023-11-09T11:12:35Z
dc.date.available2023-11-09T11:12:35Z
dc.date.issued2023-10-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/204821
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2022/2023ca_CA
dc.description.abstractAquest document constitueix el Treball Final de Màster del Màster en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, en l'especialitat de Física i Química. El TFM s’engloba dins la Modalitat 3: Planificació i/o Programació curricular, tractant-se en aquest cas d’una Programació Didàctica de l’assignatura de Física i Química per al primer trimestre del 2n curs d’ESO. L’objectiu d'aquest treball és realitzar una programació didàctica que aprope la Física i la Química als alumnes de 2n d'ESO, amb la intenció de despertar l'interès per la ciència i estimular la curiositat dels estudiants. Per a aconseguir aquest propòsit, es fusionen sessions més “teòriques” amb sessions on es treballa amb tècniques actives d'aprenentatge individual i cooperatiu, amb l'objectiu de formar i proporcionar als alumnes els coneixements, habilitats i competències requerides per a la seua participació en la societat que ens envolta. A través d’aquesta diversitat de metodologies, s'aspira a enfortir la motivació, la implicació i el plaer d’aprendre. Al mateix temps, s'introdueix la idea de fomentar una avaluació més profunda del treball de l’alumnat, on prenguen consciència del seu propi procés d'aprenentatge. Això implica una avaluació contínua, formativa i integradora. D'aquesta manera, tindran les eines per a avaluar el seu treball, el dels seus companys i companyes i fins i tot el treball de la docent. Amb tot açò, s’elabora una programació didàctica que aborda els continguts dels blocs Metodologia de la ciència i Moviments i interaccions, mitjançant ll'adaptació de mètodes d'ensenyament adaptats a les necessitats i capacitats individuals dels alumnes i les alumnes. En aquest document, s'inclou primerament una justificació de la realització d'aquest treball, seguida d'una anàlisi del context teòric i la situació actual que l'envolta. Posteriorment, s'exposen els objectius que es persegueixen i, a continuació, s'ofereix una exposició detallada de les situacions d’aprenentatge que s'integren en la programació. Finalment, es presenten les conclusions i la perspectiva personal sobre els temes tractats. En els annexos es poden trobar els materials dissenyats i desenvolupats per a ser utilitzats al llarg de la proposta didàctica.ca_CA
dc.format.extent122 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica trimestral per a Física i química a 2n ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/