Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorFernández Rull, Ignacio
dc.contributor.authorTortosa-Edo, Vicent
dc.contributor.authorMallén-Broch, Francisco Fermín
dc.date.accessioned2023-09-14T11:26:04Z
dc.date.available2023-09-14T11:26:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationFERNÁNDEZ RULL, Ignacio; TORTOSA EDO, Vicent; MALLÉN BROCH, Francisco Fermin. 2023. Un projecte ApS per a reduir la bretxa digital de les persones majors. Quaderns d'Educació Contínua. Universitat de València, no 49, p. 94-104.ca_CA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/204176
dc.description.abstractL'Aprenentatge-Servei (ApS) és una metodologia d'aprenentatge que va més enllà de la intervenció del professorat limitada a l'espai físic i educatiu de l'aula. Entre d'altres coses, fomenta l'aprenentatge actiu mitjançant la participació de l'alumnat connectant els continguts apresos a l'aula amb el context real i social de forma vivencial i interactiva, millorant competències transversals. El present article mostra una experiència acadèmica on intervé, per una banda, l'alumnat del cicle formatiu del Grau Superior d'Administració i Finances a l'IES Caminàs de Castelló de la Plana i, per l'altra, alumnat del Centre Públic de Formació de Persones Adultes Tirant lo Blanc de l'Alcora. L'alumnat del cicle formatiu aprofita els continguts curriculars del mòdul per a desenvolupar unes píndoles formatives sobre operativa bancària online que són útils tant per tal d'ampliar els seus coneixements com per millorar les competències digitals de l'alumnat major de 65 anys del centre de formació de persones adultes. Aquest alumnat, no nadiu digitalment, ha de fer front al repte que representa la creixent limitació de serveis presencials per part de les sucursals bancàries.ca_CA
dc.format.extent11 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat de Valènciaca_CA
dc.relation.isPartOfQuaderns d'Educació Contínua, 2023ca_CA
dc.rightsAquesta obra està sota una llicència de Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SsenseObraDerivada 4.0 Internacional.ca_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectAprenentatge-serveica_CA
dc.subjectpíndoles educativesca_CA
dc.subjectcompetències digitalsca_CA
dc.subjectbretxa digitalca_CA
dc.subjectanalfabetisme digitalca_CA
dc.titleUn projecte ApS per a reduir la bretxa digital de les persones majorsca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleca_CA
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.7203/QEC.49.26776
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA
dc.relation.publisherVersionhttps://ojs.uv.es/index.php/QEC/article/view/26776ca_CA
dc.type.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SsenseObraDerivada 4.0 Internacional.
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons Reconeixement-NoComercial-SsenseObraDerivada 4.0 Internacional.