Un projecte ApS per a reduir la bretxa digital de les persones majors
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/204176/86025.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Ver/ Abrir
Impacto
![Google Scholar](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_google.png)
![Microsoft Academico](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/logo_microsoft.png)
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/9
comunitat-uji-handle2:10234/8645
comunitat-uji-handle3:10234/8646
comunitat-uji-handle4:
INVESTIGACIONMetadatos
Título
Un projecte ApS per a reduir la bretxa digital de les persones majorsFecha de publicación
2023Editor
Universitat de ValènciaCita bibliográfica
FERNÁNDEZ RULL, Ignacio; TORTOSA EDO, Vicent; MALLÉN BROCH, Francisco Fermin. 2023. Un projecte ApS per a reduir la bretxa digital de les persones majors. Quaderns d'Educació Contínua. Universitat de València, no 49, p. 94-104.Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/articleVersión de la editorial
https://ojs.uv.es/index.php/QEC/article/view/26776Versión
info:eu-repo/semantics/publishedVersionPalabras clave / Materias
Resumen
L'Aprenentatge-Servei (ApS) és una metodologia d'aprenentatge que va més enllà de la intervenció del professorat limitada a l'espai físic i educatiu de l'aula. Entre d'altres coses, fomenta l'aprenentatge actiu ... [+]
L'Aprenentatge-Servei (ApS) és una metodologia d'aprenentatge que va més enllà de la intervenció del professorat limitada a l'espai físic i educatiu de l'aula. Entre d'altres coses, fomenta l'aprenentatge actiu mitjançant la participació de l'alumnat connectant els continguts apresos a l'aula amb el context real i social de forma vivencial i interactiva, millorant competències transversals.
El present article mostra una experiència acadèmica on intervé, per una banda, l'alumnat del cicle formatiu del Grau Superior d'Administració i Finances a l'IES Caminàs de Castelló de la Plana i, per l'altra, alumnat del Centre Públic de Formació de Persones Adultes Tirant lo Blanc de l'Alcora. L'alumnat del cicle formatiu aprofita els continguts curriculars del mòdul per a desenvolupar unes píndoles formatives sobre operativa bancària online que són útils tant per tal d'ampliar els seus coneixements com per millorar les competències digitals de l'alumnat major de 65 anys del centre de formació de persones adultes. Aquest alumnat, no nadiu digitalment, ha de fer front al repte que representa la creixent limitació de serveis presencials per part de les sucursals bancàries. [-]
Publicado en
Quaderns d'Educació Contínua, 2023Derechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
- EMP_Articles [455]