Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorPersiva Molner, Beatriz
dc.contributor.otherDomínguez Escrig, Emilio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2022-08-29T10:21:28Z
dc.date.available2022-08-29T10:21:28Z
dc.date.issued2022-07-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198891
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP229. Curs: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractA continuació es podrà observar com he anat desenvolupant un treball final de màster de tipus millora educativa. Què finalitat té això? Aquest tipus de modalitat s’utilitza quan en classe es detecta un problema, en aquest cas existia un problema de motivació en les classes de FOL, així que, es canvia la metodologia utilitzada per a veure si d’aquesta forma els alumnes tornen a tenir més interés per la matèria, i més ganes per conéixer els conceptes de les unitats. Primer vam passar un qüestionari per a veure en quina situació ens trobàvem. Una vegada els resultats ens van afirmar que els alumnes tenien ganes de fer activitats diferents vam preparar els materials de gamificació que usaríem en les unitats 5 i 6. Després de fer tres activitats gamificades i els alumnes haver de respondre uns qüestionaris, vam observar un canvi de comportament en els alumnes. Tenien més ganes de fer les classes i eren molt més participatius en elles, a més a més, tots els conceptes que els alumnes no havien assimilat, els van acabar entenent gràcies a les activitats gamificades que vam realitzar. En resum, gràcies a la millora educativa utilitzada els alumnes van comprendre i interioritzar molt millor els conceptes ensenyats en l’aula.ca_CA
dc.description.abstractThen, you can see how I have been developing a final master's thesis on educational improvement. What is the purpose of this? This type of modality is used when a problem is detected in class, in this case there was a problem of motivation in the FOL classes, so the methodology used to see if in this way the students have again more interest in the subject, and more desire to know the concepts of the units. We first passed a questionnaire to see what situation we were in. Once the results told us that the students wanted to do different activities we prepared the gamification materials that we would use in units 5 and 6. After doing three gamified activities and the students having to answer some questionnaires, we observed a change in behavior in the students. They were more eager to do the classes and were much more participative in them. In addition, all the concepts that the students had not assimilated, they ended up understanding thanks to the gamified activities we did. In short, thanks to the educational improvement used, the students understood and internalized much better the concepts taught in the classroom.ca_CA
dc.format.extent77 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectFOLca_CA
dc.subjectgamificacióca_CA
dc.subjectgamifiedca_CA
dc.titleL’ús de tècniques de gamificació per a millorar la motivació dels alumnes de FOLca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/