Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBogos, Denisa Adelina
dc.contributor.otherSales Ciges, María Auxiliadora
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2022-07-27T11:24:18Z
dc.date.available2022-07-27T11:24:18Z
dc.date.issued2022-07-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198775
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball de Final de Màster consisteix a desenvolupar una unitat didàctica amb la modalitat de millora educativa que pretén donar resposta a una problemàtica observada durant la meua estada en pràctiques a l’IES José Vilaplana de Vinaròs que és la manca de recursos a les aules d’acollida al sistema educatiu de l’alumnat nouvingut i la desmotivació de l’alumnat pel que fa a la metodologia actual de les classes. L’objectiu principal és la implementació d’una metodologia basada en la innovació docent i la participació activa de l’alumnat per a millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat nouvingut i de les seues necessitats valorant els coneixements i sabers locals de les famílies. El principal propòsit que es busca és que l’alumnat nouvingut tinga un aprenentatge significatiu i siga capaç de reinserir-se a les classes ordinàries després d’haver assistit a les classes de reforç o al programa d’acollida al sistema educatiu (PASE). Tanmateix, resulta un factor clau d’aquesta proposta de millora incrementar la motivació de l’alumnat davant l’estudi de la llengua catalana des d’una perspectiva intercultural i fer que aquestes aules d’acollida al sistema educatiu acomplisquen la seua funció. La idea és que el professorat facilite la transició a l’aula ordinària d’aquest alumnat, realitze un acompanyament emocional i propose una sèrie d’activitats que resulten atractives per a l’alumnat i milloren el seu procés d’aprenentatge de la llengua catalana.ca_CA
dc.format.extent61 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectproposta de milloraca_CA
dc.subjectunitat didàcticaca_CA
dc.subjectalumnat nouvingutca_CA
dc.subjectllengua catalanaca_CA
dc.subjectinterculturalitatca_CA
dc.titleProposta d'unitat didàctica per a la millora de l'ensenyament del català a l'alumnat nouvingutca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/