Mostrar el registro sencillo del ítem
Proposta d'unitat didàctica per a la millora de l'ensenyament del català a l'alumnat nouvingut
dc.contributor.author | Bogos, Denisa Adelina | |
dc.contributor.other | Sales Ciges, María Auxiliadora | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2022-07-27T11:24:18Z | |
dc.date.available | 2022-07-27T11:24:18Z | |
dc.date.issued | 2022-07-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/198775 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP439. Curs: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball de Final de Màster consisteix a desenvolupar una unitat didàctica amb la modalitat de millora educativa que pretén donar resposta a una problemàtica observada durant la meua estada en pràctiques a l’IES José Vilaplana de Vinaròs que és la manca de recursos a les aules d’acollida al sistema educatiu de l’alumnat nouvingut i la desmotivació de l’alumnat pel que fa a la metodologia actual de les classes. L’objectiu principal és la implementació d’una metodologia basada en la innovació docent i la participació activa de l’alumnat per a millorar el procés d’ensenyament-aprenentatge de l’alumnat nouvingut i de les seues necessitats valorant els coneixements i sabers locals de les famílies. El principal propòsit que es busca és que l’alumnat nouvingut tinga un aprenentatge significatiu i siga capaç de reinserir-se a les classes ordinàries després d’haver assistit a les classes de reforç o al programa d’acollida al sistema educatiu (PASE). Tanmateix, resulta un factor clau d’aquesta proposta de millora incrementar la motivació de l’alumnat davant l’estudi de la llengua catalana des d’una perspectiva intercultural i fer que aquestes aules d’acollida al sistema educatiu acomplisquen la seua funció. La idea és que el professorat facilite la transició a l’aula ordinària d’aquest alumnat, realitze un acompanyament emocional i propose una sèrie d’activitats que resulten atractives per a l’alumnat i milloren el seu procés d’aprenentatge de la llengua catalana. | ca_CA |
dc.format.extent | 61 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | proposta de millora | ca_CA |
dc.subject | unitat didàctica | ca_CA |
dc.subject | alumnat nouvingut | ca_CA |
dc.subject | llengua catalana | ca_CA |
dc.subject | interculturalitat | ca_CA |
dc.title | Proposta d'unitat didàctica per a la millora de l'ensenyament del català a l'alumnat nouvingut | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809