“NO ESCOLTE RES” Estudi de la problemàtica educacional de la contaminació acústica i salut auditiva dins de l’aula de secundària
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
“NO ESCOLTE RES” Estudi de la problemàtica educacional de la contaminació acústica i salut auditiva dins de l’aula de secundàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Vernia Carrasco, Ana Mercedes; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2022-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
La següent investigació aborda el problema de la contaminació acústica, des d'un enfocament
quantitatiu, revelant dades sobre el comportament de l'alumnat i el professorat sobre el
problema de la contaminació acústica ... [+]
La següent investigació aborda el problema de la contaminació acústica, des d'un enfocament
quantitatiu, revelant dades sobre el comportament de l'alumnat i el professorat sobre el
problema de la contaminació acústica i la salut auditiva tant individualment, com
col·lectivament i també dades sobre la implicació de l'ensenyament d'aquest tema en les
aules de secundària.
Aquest estudi se centralitzarà en la recollida de dades en l'IES Broch i Llop tant de l'alumne
de 3r i 4t ESO com del professorat d’altres instituts mitjançant qüestionaris online. També
analitzem els estudis realitzats fins al moment sobre aquesta problemàtica en altres països,
que marca la llei espanyola contra la contaminació acústica, també se aporta diferents
investigacions on expliquen els efectes d'aquest problema en alumnes i docents i es farà
èmfasi en la necessitat d'estudis integrals on les arts, més en concret la música, hi juguen un
paper més actiu.
Addicionalment, embarca una interpretació de les dades i una possible projecció de solució.
Gràcies a aquestes dades recollides es podran aportar futurs suggeriments metodològics per
al tractament des de l'escola secundària bàsica. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | contaminació acústica | salut auditiva | música | unitat didàctica | ensenyança secundària
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP709. Curs: 2021/2022
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess