Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica 1r curs d'Educació Secundària Obligatòria en matemàtiques
dc.contributor.author | Vega Carrillo, Anabel | |
dc.contributor.other | Gregori Huerta, Pablo | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Matemàtiques | |
dc.date.accessioned | 2022-07-26T08:55:05Z | |
dc.date.available | 2022-07-26T08:55:05Z | |
dc.date.issued | 2022-06-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/198712 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2021/2022 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball és el treball final de màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat de Matemàtiques, per la Universitat Jaume I en el curs 2021/2022. Es tracta d’una programació didàctica, és a dir, la modalitat 3 de TFM, dins del primer trimestre del primer curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Tot el document està escrit seguint les normatives vigents, tractant-se així d’una programació didàctica real, aplicable, i no només un treball. Conté les tres primeres unitats didàctiques del curs, les quals es corresponen amb el bloc 2 de continguts per a aquest curs. Cada unitat didàctica i les seues tasques estan plantejades de tal forma que s’aconsegueixen els objectius marcats, a banda de treballar les competències clau i els elements transversals necessaris en aquesta etapa. La metodologia emprada pretén descontextualitzar les matemàtiques de l’aula i crear en l’alumnat la necessitat i la motivació per a generar el seu propi coneixement, per a que siguen emprenedors a l’hora de repartir i realitzar les tasques. És una metodologia pensada per a trencar tots els esquemes creats per les metodologies tradicionals, i que busca que les matemàtiques siguen més que una assignatura per la qual passar per a obtindre una titulació. Per últim, l’avaluació, també regulada per llei, no només qualifica a l’alumnat, sinó que dins dels criteris d’avaluació entra també la metodologia i l’avaluació del propi professorat, de manera que l’avaluació és bidireccional. Així, s’obtenen resultats objectius des de diferents punts de vista que no només indiquen si s’han aconseguit els objectius marcats sinó que, a més, indica si el professorat està fent un bon treball i com millorar-lo. | ca_CA |
dc.format.extent | 43 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | ca_CA |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica 1r curs d'Educació Secundària Obligatòria en matemàtiques | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809