Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVega Carrillo, Anabel
dc.contributor.otherGregori Huerta, Pablo
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Matemàtiques
dc.date.accessioned2022-07-26T08:55:05Z
dc.date.available2022-07-26T08:55:05Z
dc.date.issued2022-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/198712
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2021/2022ca_CA
dc.description.abstractAquest treball és el treball final de màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat de Matemàtiques, per la Universitat Jaume I en el curs 2021/2022. Es tracta d’una programació didàctica, és a dir, la modalitat 3 de TFM, dins del primer trimestre del primer curs de l’Educació Secundària Obligatòria (ESO). Tot el document està escrit seguint les normatives vigents, tractant-se així d’una programació didàctica real, aplicable, i no només un treball. Conté les tres primeres unitats didàctiques del curs, les quals es corresponen amb el bloc 2 de continguts per a aquest curs. Cada unitat didàctica i les seues tasques estan plantejades de tal forma que s’aconsegueixen els objectius marcats, a banda de treballar les competències clau i els elements transversals necessaris en aquesta etapa. La metodologia emprada pretén descontextualitzar les matemàtiques de l’aula i crear en l’alumnat la necessitat i la motivació per a generar el seu propi coneixement, per a que siguen emprenedors a l’hora de repartir i realitzar les tasques. És una metodologia pensada per a trencar tots els esquemes creats per les metodologies tradicionals, i que busca que les matemàtiques siguen més que una assignatura per la qual passar per a obtindre una titulació. Per últim, l’avaluació, també regulada per llei, no només qualifica a l’alumnat, sinó que dins dels criteris d’avaluació entra també la metodologia i l’avaluació del propi professorat, de manera que l’avaluació és bidireccional. Així, s’obtenen resultats objectius des de diferents punts de vista que no només indiquen si s’han aconseguit els objectius marcats sinó que, a més, indica si el professorat està fent un bon treball i com millorar-lo.ca_CA
dc.format.extent43 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ca_CA
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica 1r curs d'Educació Secundària Obligatòria en matemàtiquesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/