Programació didàctica 1r curs d'Educació Secundària Obligatòria en matemàtiques
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Programació didàctica 1r curs d'Educació Secundària Obligatòria en matemàtiquesAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Gregori Huerta, Pablo; Universitat Jaume I. Departament de MatemàtiquesFecha de publicación
2022-06-23Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball és el treball final de màster (TFM) del Màster Universitari en
Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat de Matemà ... [+]
Aquest treball és el treball final de màster (TFM) del Màster Universitari en
Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyament d’Idiomes, en l’especialitat de Matemàtiques, per la Universitat Jaume I
en el curs 2021/2022. Es tracta d’una programació didàctica, és a dir, la modalitat 3 de
TFM, dins del primer trimestre del primer curs de l’Educació Secundària Obligatòria
(ESO).
Tot el document està escrit seguint les normatives vigents, tractant-se així d’una
programació didàctica real, aplicable, i no només un treball. Conté les tres primeres
unitats didàctiques del curs, les quals es corresponen amb el bloc 2 de continguts per a
aquest curs. Cada unitat didàctica i les seues tasques estan plantejades de tal forma que
s’aconsegueixen els objectius marcats, a banda de treballar les competències clau i els
elements transversals necessaris en aquesta etapa.
La metodologia emprada pretén descontextualitzar les matemàtiques de l’aula i
crear en l’alumnat la necessitat i la motivació per a generar el seu propi coneixement,
per a que siguen emprenedors a l’hora de repartir i realitzar les tasques. És una
metodologia pensada per a trencar tots els esquemes creats per les metodologies
tradicionals, i que busca que les matemàtiques siguen més que una assignatura per la
qual passar per a obtindre una titulació.
Per últim, l’avaluació, també regulada per llei, no només qualifica a l’alumnat,
sinó que dins dels criteris d’avaluació entra també la metodologia i l’avaluació del propi
professorat, de manera que l’avaluació és bidireccional. Així, s’obtenen resultats
objectius des de diferents punts de vista que no només indiquen si s’han aconseguit els
objectius marcats sinó que, a més, indica si el professorat està fent un bon treball i com
millorar-lo. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2021/2022
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
info:eu-repo/semantics/openAccess