Mostrar el registro sencillo del ítem
Aplicar l'Aprenentatge – Servei en Educació Infantil a través dels contes motors: el mite de “Tombatossals”
dc.contributor.author | Gimeno Martí, Aurora | |
dc.contributor.other | Gil Gómez, Jesús | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T13:32:58Z | |
dc.date.available | 2021-02-09T13:32:58Z | |
dc.date.issued | 2020-06-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191831 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | Les metodologies educatives han anat canviant i evolucionant al llarg del temps, tractant de deixar enrere les tradicionals. Les relacions unidireccionals entre professor/a – alumne/a han anat desapareixent, el xiquet/a comença a ser la figura més important del procés d’ensenyança – aprenentatge i tracten de seguir els interessos dels menuts i les menudes per a proporcionar-los aprenentatges significatius mentre es treballen i es desenvolupen tots els aspectes que componen la persona (motor, cognitiu, social i emocional). Gràcies a aquestes noves metodologies es pot treballar en educació infantil, entre altres coses, un dels aspectes més importants a desenvolupar en l’alumnat des de les primeres edats: el motriu, juntament amb l’expressió corporal. Treballar el fer de moure’s i conèixer les capacitats del moviment del cos amb els xiquets i xiquetes és essencial ja que és una de les coses que els permet poder experimentar, descobrir, comunicar-se amb la resta, crear-los curiositats i augmentar els seus interessos per seguir coneixent el món que els envolta. L’Aprenentatge – Servei és una metodologia educativa innovadora amb la qual, una de les coses que podem treballar amb l’alumnat és el seu aspecte motor. El que podrem veure al llarg d’aquest document és tot allò que la defineix, quins són els seus orígens, els seus objectius, característiques... i a més descobrirem una de les ferramentes que ens permetrà treballar amb els xiquets/es l’aspecte motriu i el seu cos mitjançant aquesta metodologia: els contes motors. | ca_CA |
dc.format.extent | 23 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Aprenentatge – Servei | ca_CA |
dc.subject | contes motors | ca_CA |
dc.subject | moviment | ca_CA |
dc.subject | educació infantil | ca_CA |
dc.subject | expressió corporal | ca_CA |
dc.title | Aplicar l'Aprenentatge – Servei en Educació Infantil a través dels contes motors: el mite de “Tombatossals” | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840