Mostrar el registro sencillo del ítem
La biblioteca d’aula com a recurs en segon cicle d’Educació Infantil
dc.contributor.author | Consuelo Pérez, Rosana | |
dc.contributor.other | Beltrán Zaragozá, Andreu | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T13:34:22Z | |
dc.date.available | 2021-02-08T13:34:22Z | |
dc.date.issued | 2020-06-12 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/191773 | |
dc.description | Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document tracta de la importància de la biblioteca d’aula, especialment en el segon cicle d’educació infantil ja que, aquest espai de qualitat està dissenyat per a què es produeixin interaccions en l’entorn educatiu, considerant que potencia la imaginació, la creativitat i l’autonomia dels xiquets/es. El punt de partida inicial ha sigut escollir tres objectius principals, els quals es desenvolupen al llarg del treball on, els arguments correctament justificats amb l’opinió d’autors i referents bibliogràfics que són mencionats posteriorment, s’exposen els motius pels quals es fa imprescindible apropar la biblioteca d’aula a tots els xiquets/es. Posteriorment, s’ha realitzat una síntesi literària sobre com s’ha d’estructurar aquest espai. A més, s’ha reflexionat sobre les qüestions principals, les quals són: què és, per a què serveix i com s’utilitza aquest recurs. Per tant, la idea clau d’aquest treball de fi de grau, ha sigut sintetitzar les aportacions de diferents autors de forma sistemàtica per a l’organització, dinamització i funcionament de les biblioteques d’aula en els centres d'educació infantil. | ca_CA |
dc.description.abstract | This document deals with the importance of the classroom library, especially in the second cycle of childhood education since, this quality space is designed for interactions to occur in the educational environment, whereas it encourages the imagination, creativity and autonomy of children. The initial starting point has been chosen three main objectives which are developed throughout the work where the arguments correctly justified with the opinion of the authors and bibliographic references which are mentioned later, explain the reasons why it becomes essentially bring the classroom library for all children. Subsequently, a literary synthesis has been carried out on how this space has to be structured. Furthermore, the main questions have been reflected on, which are: what is it, what is for and how is this resource used. Therefore, the main idea of the end of degree work has been to synthesize the contributions from different authors in a systematic way for the organization, revitalization and functioning of the classroom libraries in the childhood education centres. | ca_CA |
dc.format.extent | 24 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil | ca_CA |
dc.subject | Bachelor's Degree in Preschool Education | ca_CA |
dc.subject | Biblioteca d’aula | ca_CA |
dc.subject | Literatura infantil | ca_CA |
dc.subject | Educació Infantil | ca_CA |
dc.subject | Recurs Educatiu | ca_CA |
dc.subject | Classroom Library | ca_CA |
dc.subject | Children's Literature | ca_CA |
dc.subject | Children's Education | ca_CA |
dc.subject | Educational Resources | ca_CA |
dc.title | La biblioteca d’aula com a recurs en segon cicle d’Educació Infantil | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Grado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil [1149]
MI1040; MI1840