Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorConsuelo Pérez, Rosana
dc.contributor.otherBeltrán Zaragozá, Andreu
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura
dc.date.accessioned2021-02-08T13:34:22Z
dc.date.available2021-02-08T13:34:22Z
dc.date.issued2020-06-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/191773
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractAquest document tracta de la importància de la biblioteca d’aula, especialment en el segon cicle d’educació infantil ja que, aquest espai de qualitat està dissenyat per a què es produeixin interaccions en l’entorn educatiu, considerant que potencia la imaginació, la creativitat i l’autonomia dels xiquets/es. El punt de partida inicial ha sigut escollir tres objectius principals, els quals es desenvolupen al llarg del treball on, els arguments correctament justificats amb l’opinió d’autors i referents bibliogràfics que són mencionats posteriorment, s’exposen els motius pels quals es fa imprescindible apropar la biblioteca d’aula a tots els xiquets/es. Posteriorment, s’ha realitzat una síntesi literària sobre com s’ha d’estructurar aquest espai. A més, s’ha reflexionat sobre les qüestions principals, les quals són: què és, per a què serveix i com s’utilitza aquest recurs. Per tant, la idea clau d’aquest treball de fi de grau, ha sigut sintetitzar les aportacions de diferents autors de forma sistemàtica per a l’organització, dinamització i funcionament de les biblioteques d’aula en els centres d'educació infantil.ca_CA
dc.description.abstractThis document deals with the importance of the classroom library, especially in the second cycle of childhood education since, this quality space is designed for interactions to occur in the educational environment, whereas it encourages the imagination, creativity and autonomy of children. The initial starting point has been chosen three main objectives which are developed throughout the work where the arguments correctly justified with the opinion of the authors and bibliographic references which are mentioned later, explain the reasons why it becomes essentially bring the classroom library for all children. Subsequently, a literary synthesis has been carried out on how this space has to be structured. Furthermore, the main questions have been reflected on, which are: what is it, what is for and how is this resource used. Therefore, the main idea of the end of degree work has been to synthesize the contributions from different authors in a systematic way for the organization, revitalization and functioning of the classroom libraries in the childhood education centres.ca_CA
dc.format.extent24 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectBiblioteca d’aulaca_CA
dc.subjectLiteratura infantilca_CA
dc.subjectEducació Infantilca_CA
dc.subjectRecurs Educatiuca_CA
dc.subjectClassroom Libraryca_CA
dc.subjectChildren's Literatureca_CA
dc.subjectChildren's Educationca_CA
dc.subjectEducational Resourcesca_CA
dc.titleLa biblioteca d’aula com a recurs en segon cicle d’Educació Infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem