L’avaluació de l’educació i intel·ligència emocional en educació primària
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
L’avaluació de l’educació i intel·ligència emocional en educació primàriaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Moliner Miravet, Lidón; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaFecha de publicación
2020-06-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Actualment l’objectiu de l’educació és tant el desenvolupament cognitiu com el personal, per tant,
l’educació emocional ha d’estar present. En aquest sentit, aquest treball consisteix en una recerca
d’instruments ... [+]
Actualment l’objectiu de l’educació és tant el desenvolupament cognitiu com el personal, per tant,
l’educació emocional ha d’estar present. En aquest sentit, aquest treball consisteix en una recerca
d’instruments que avaluen l’educació i l’intel·ligència emocional a l’entorn escolar, concretament,
en l’etapa d’educació primària. Es desenvolupen els conceptes d’intel·ligència, de competència i
d’educació emocional, i es profunditza en la importància de la seua avaluació. Es descriuen quinze
instruments quantitatius que s’utilitzen per valorar aquests aspectes amb la intenció d’iniciar
programes d’educació emocional o veure la seua incidència a l’aula. No obstant això, no s’ha
d’oblidar acompanyar-los d’altres instruments qualitatius que reforcen el procediment i
proporcionen major informació. Finalment, es destaca l’importància d’educar l’alumnat per tal que
puga alcançar el benestar mental i personal, per veure afavorits diferents àmbits com el cognitiu,
el social i la salud. [-]
Palabras clave / Materias
Descripción
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess