L’avaluació de l’educació i intel·ligència emocional en educació primària
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71324
comunitat-uji-handle3:10234/98725
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
L’avaluació de l’educació i intel·ligència emocional en educació primàriaAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Moliner Miravet, Lidón; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaData de publicació
2020-06-15Editor
Universitat Jaume IResum
Actualment l’objectiu de l’educació és tant el desenvolupament cognitiu com el personal, per tant,
l’educació emocional ha d’estar present. En aquest sentit, aquest treball consisteix en una recerca
d’instruments ... [+]
Actualment l’objectiu de l’educació és tant el desenvolupament cognitiu com el personal, per tant,
l’educació emocional ha d’estar present. En aquest sentit, aquest treball consisteix en una recerca
d’instruments que avaluen l’educació i l’intel·ligència emocional a l’entorn escolar, concretament,
en l’etapa d’educació primària. Es desenvolupen els conceptes d’intel·ligència, de competència i
d’educació emocional, i es profunditza en la importància de la seua avaluació. Es descriuen quinze
instruments quantitatius que s’utilitzen per valorar aquests aspectes amb la intenció d’iniciar
programes d’educació emocional o veure la seua incidència a l’aula. No obstant això, no s’ha
d’oblidar acompanyar-los d’altres instruments qualitatius que reforcen el procediment i
proporcionen major informació. Finalment, es destaca l’importància d’educar l’alumnat per tal que
puga alcançar el benestar mental i personal, per veure afavorits diferents àmbits com el cognitiu,
el social i la salud. [-]
Paraules clau / Matèries
Descripció
Treball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/bachelorThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess