Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorOrtells Molés, Cristina
dc.contributor.otherGozalbo-Nadal, Antonio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2020-11-13T16:06:34Z
dc.date.available2020-11-13T16:06:34Z
dc.date.issued2020-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/190330
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl Treball de Fi de Màster (TFM) realitzat està compost per una programació didàctica, concretament es centra en l'assignatura de Ciències Socials. Aquesta està dirigida als i les alumnes de 1er de l'ESO del centre IES Jaume I de Borriana (Castelló). El títol del treball, "La volta al món" fa referència a les dues parts en les que està dividida la matèria: la geografia, en la que viatgem per l'espai i pel planeta Terra. I la part d'història, en la que es viatja en aquest cas, al passat. En aquest treball es desenvolupa una programació didàctica per a un alumnat, 1er de l'ESO, que s'incorpora a un nou centre, amb nous professors i professores i amb companys i companyes totalment desconeguts. És un procés d'adaptació difícil i complicat en qualsevol moment de la vida però sobre tot ho és amb xiquets i xiquetes d'uns 12 anys, els quals estan encaminant-se cap a una etapa complicada: l'adolescència. Per això, des del professorat s'ha d'intentar suavitzar aquest procés al màxim a la vegada que es desenvolupa l'aprenentatge de l'assignatura, no només en el sentit d'ensenyar conceptes i complir objectius d'etapa, sino també inculcant valors. L'objectiu d'aquest treball és entrar en matèria, només teòrica, del que suposa formar part del cos de professorat, en aquest cas de Secundària. És una feina que s'ha de portar a terme tots els anys i amb tots els cursos en els que s'imparteix l'assignatura. S'ha de tenir en compte la legislació, estar al dia dels canvis que es puguen produir en ella, i adaptar-se a les circumstàncies. Per una altra banda, un dels altres objectius pels que s'ha elegit aquesta modalitat de treball és per a fomentar, d'alguna manera, un aprenentatge i unes metodologies diferents al que estem acostumats i acostumades. El món canvia dia a dia i l'educació no es pot quedar enrere, per això les tècniques d'aprenentatge, les metodologies, les formes d'avaluar i d'impartir les classes s'han de modernitzar i fer que els i les nostres alumnes troben sentit al que suposa estudiar, en aquest cas, la nostra història i geografia. S'ha d'intentar que entenguen el nostre passat, i també seu, per a poder crear idees pròpies, per a formar a gent que tinga clar que els valors i els drets humans estan per damunt de tot. I en això, aquesta materia té un pes essencialca_CA
dc.format.extent57 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica: La Volta la Món (Ciencies Socials) curs: 1er ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem