Mostra el registre parcial de l'element
Aprenem diferents tipus d'avaluació en matemàtiques
dc.contributor.author | Sanfrancisco Juliá, Luisa | |
dc.contributor.other | Sales Ciges, Auxiliadora | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2020-10-28T17:02:16Z | |
dc.date.available | 2020-10-28T17:02:16Z | |
dc.date.issued | 2020-07-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/190140 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP509. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present Treball Final de Màster (TFM) tracta de la realització d’un projecte d’investigació i innovació educativa en el qual s’ha utilitzat la metodologia d’investigació-acció. Aquest s’ha dut a terme durant l’estada de pràctiques en el centre I.E.S Almenara, mentre que es cursava el Màster en Professorat d’Educació Secundària, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes del curs 2019-2020. El focus d’aquesta investigació s’ha centrat en l’alumnat de 3r d’ESO B dintre de l’assignatura de Matemàtiques orientades als ensenyaments acadèmics i s’ha basat en els canvis que volien els alumnes per poder dur endavant una classe de Matemàtiques. Així doncs, s’han analitzat quines eren les necessitats dels alumnes i què volien canviar de les actuals classes, a més a més també s’ha tingut en conter l’opinió del tutor de pràctiques del centre, respecte a quins aspectes creia que afavoririen un millor aprenentatge de l’assignatura. Per aquest motiu s’ha elaborat un pla d’acció on estan involucrats els alumnes i el tutor de pràctiques. En primer lloc, durant el període d’observació vaig observar com donava les classes el professor, una vegada vista. A la primera sessió vaig realitzar una enquesta a l’alumnat per veure si els agrada la forma en què treballaven o volien canviar. Els resultats d’aquestes en van encaminar per a introduir-los el treball cooperatiu per tal que l’alumnat indague i treballe noves formes l’assignatura. A més a més, també s’ha treballat la participació activa entre l’alumnat realitzant una pluja d’idees per a escriure les preguntes que duran a terme en el procés estadístic. Una vegada finalitzat el procés de preparació, s’han realitzat Kahoots on els alumnes poden repassar el que s’ha donat a les sessions anteriors, a més a més també se’ls ha entregat dossiers on tindran recollit tot el que s’ha implementat a les sessions. Pel que fa al docent, ha esdevingut un canvi en el sistema de qualificació i, paral·lelament, s’ha assabentat de l’opinió de l’alumnat durant tot el procés. Finalment, una vegada completades les tasques programades, es pot concloure que aquesta nova metodologia de treball ha estat molt efectiva. L’alumnat ha passat d’avaluarse sempre amb exàmens a tindre una avaluació diferent i veure les matemàtiques d’una forma més divertida. A més, els estudiants han acollit de molt bona forma aquesta iniciativa. Per a ells ha estat un mètode interactiu i didàctic per tal d’assolir un millor aprenentatge i voler aplicar-lo a altres assignatures. | ca_CA |
dc.format.extent | 60 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Aprenem diferents tipus d'avaluació en matemàtiques | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Fitxers en aquest element
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809