Mostrar el registro sencillo del ítem
Caminant cap a una ciutadania democràtica Una proposta històrica-formativa
dc.contributor.author | Igual Martí, María Dolores | |
dc.contributor.other | Soriano Martí, Javier | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:57:21Z | |
dc.date.available | 2020-09-30T11:57:21Z | |
dc.date.issued | 2020-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189864 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | A continuació es presenta un TFM que es correspon amb la modalitat 3, és a dir Planificació i/o Programació curricular. En ell s’ha elaborat un document específic de planificació, desenvolupament i avaluació d’una proposta educativa per a l’assignatura de Geografia i Història de quart d’ESO. La seua elaboració ens ha permés planejar totes i cadascuna de les accions que volem portar a la pràctica ajustant-nos a la normativa, al temps disponible, a un context aula determinat i als objectius que volem assolir amb la seua aplicació. Però a més d’ajustar-nos a la normativa i al context, hem volgut anar més enllà, presentant una proposta històrica-formativa basada en l’ampli potencial formatiu de la matèria. Mitjançant l’educació de l’alumnat, que prompte s’incorporarà a la vida adulta, volem aconseguir persones i ciutadans democràtics que comprenen la seua realitat social i són crítics amb ella, qüestionant-la i desenvolupant actituds que motiven el canvi i l’evolució. Açò ens ha fet aportar elements nous i innovadors com són uns objectius i unes competències pròpies encaminades a completar un desenvolupament ple, tant personal com social, de l'alumnat, que combinats amb una selecció variada de metodologies actives ens ajudaran a motivar a l’alumnat i a aconseguir que aquest s’involucre en el seu propi procés d’aprenentatge. Precisament, un dels aspectes més rellevants d’aquesta proposta és la motivació com a peça fonamental que garantirà el compliment del nostre objectiu últim, ja que trobem que un dels inconvenients de l’educació formal actual és precisament aquest. Ens enfrontem a un alumnat, que en la majoria d’ocasions, desconeix els seus avanços i èxits dins del procés d’aprenentatge, aspecte que ocasiona la pèrdua de motivació, per tant volem aconseguir un alumnat conscient i involucrat en el seu procés d’aprenentatge. Per a finalitzar, destacar que aquesta Programació es tracta d’una proposta totalment inclusiva que aposta per l'educació personalitzada, la qual aconseguirem mitjançant les activitats d'ampliació i reforç, utilitzades per a incidir sobre els continguts i millorar el treball competencial, i les mesures d'atenció a la diversitat, les quals presentem de manera desenvolupada i concreta tractant de convertir les necessitats específiques en oportunitats. | ca_CA |
dc.format.extent | 71 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Caminant cap a una ciutadania democràtica Una proposta històrica-formativa | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809