Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorIgual Martí, María Dolores
dc.contributor.otherSoriano Martí, Javier
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art
dc.date.accessioned2020-09-30T11:57:21Z
dc.date.available2020-09-30T11:57:21Z
dc.date.issued2020-06-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/189864
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractA continuació es presenta un TFM que es correspon amb la modalitat 3, és a dir Planificació i/o Programació curricular. En ell s’ha elaborat un document específic de planificació, desenvolupament i avaluació d’una proposta educativa per a l’assignatura de Geografia i Història de quart d’ESO. La seua elaboració ens ha permés planejar totes i cadascuna de les accions que volem portar a la pràctica ajustant-nos a la normativa, al temps disponible, a un context aula determinat i als objectius que volem assolir amb la seua aplicació. Però a més d’ajustar-nos a la normativa i al context, hem volgut anar més enllà, presentant una proposta històrica-formativa basada en l’ampli potencial formatiu de la matèria. Mitjançant l’educació de l’alumnat, que prompte s’incorporarà a la vida adulta, volem aconseguir persones i ciutadans democràtics que comprenen la seua realitat social i són crítics amb ella, qüestionant-la i desenvolupant actituds que motiven el canvi i l’evolució. Açò ens ha fet aportar elements nous i innovadors com són uns objectius i unes competències pròpies encaminades a completar un desenvolupament ple, tant personal com social, de l'alumnat, que combinats amb una selecció variada de metodologies actives ens ajudaran a motivar a l’alumnat i a aconseguir que aquest s’involucre en el seu propi procés d’aprenentatge. Precisament, un dels aspectes més rellevants d’aquesta proposta és la motivació com a peça fonamental que garantirà el compliment del nostre objectiu últim, ja que trobem que un dels inconvenients de l’educació formal actual és precisament aquest. Ens enfrontem a un alumnat, que en la majoria d’ocasions, desconeix els seus avanços i èxits dins del procés d’aprenentatge, aspecte que ocasiona la pèrdua de motivació, per tant volem aconseguir un alumnat conscient i involucrat en el seu procés d’aprenentatge. Per a finalitzar, destacar que aquesta Programació es tracta d’una proposta totalment inclusiva que aposta per l'educació personalitzada, la qual aconseguirem mitjançant les activitats d'ampliació i reforç, utilitzades per a incidir sobre els continguts i millorar el treball competencial, i les mesures d'atenció a la diversitat, les quals presentem de manera desenvolupada i concreta tractant de convertir les necessitats específiques en oportunitats.ca_CA
dc.format.extent71 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleCaminant cap a una ciutadania democràtica Una proposta històrica-formativaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem