Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorEdo Fabregat, Teresa
dc.contributor.otherBadenes March, José Antonio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2020-09-25T07:37:22Z
dc.date.available2020-09-25T07:37:22Z
dc.date.issued2020-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/189820
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl present document es correspon amb el treball de fi de Màster (TFM), del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes curs 2019/2020, per a l’especialitat de Ciències Experimentals i Tecnologia, més concretament l’opció de Física i Química. Aquest treball correspon amb la modalitat de Treball 3, programació didàctica, tenint com a objectiu el disseny i elaboració d’una programació didàctica corresponent a un trimestre de l’assignatura de Física i Química de 3r d’ESO, basant-se en les directrius de la legislació vigent, LOMCE. Els continguts a tractar en les tres unitats didàctiques presentades corresponen al bloc 2 i 3, anomenats la matèria i els canvis, respectivament. A més a més, el bloc 1, anomenat l’activitat científica es treballa de manera transversal al llarg de tot el curs. Les tres unitats en les quals s’han distribuït aquests blocs, estan distribuïdes en sessions, les quals s’expliquen de forma breu en el document principal i d’una forma més concreta en l’apartat d’annexos. Per al desenvolupament de les sessions s’ha planificat la utilització de diversos recursos didàctics, com poden ser vídeos, lectures, presentacions digitals, simuladors, mapes conceptuals i infografies. Quant a les metodologies, s’han proposat metodologies actives per fomentar el treball cooperatiu i la motivació en l’alumnat. Presentar la Física i la Química d’una forma atractiva per als alumnes és un dels principals objectius a aconseguir amb aquesta programació didàctica. Per aconseguir-ho es farà ús de tècniques basades en el treball cooperatiu i la metodologia System Thinking o Pensament Sistèmic la qual anirà de la mà dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i de la metodologia d’Aprenentatge Servei. Les tasques realitzades s’avaluen mitjançant una avaluació contínua, formativa i integradora d’acord amb el RD 1104/2015, seguint en tot moment els criteris d’avaluació presents en aquest decret.ca_CA
dc.format.extent88 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleTreball Fi de Màster Programació didàctica 3r Curs d’ESO Física i Químicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem