Treball Fi de Màster Programació didàctica 3r Curs d’ESO Física i Química
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Treball Fi de Màster Programació didàctica 3r Curs d’ESO Física i QuímicaAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Badenes March, José Antonio; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2020-07-22Editor
Universitat Jaume IResumen
El present document es correspon amb el treball de fi de Màster (TFM), del Màster
Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació
Professional i Ensenyaments d'Idiomes curs ... [+]
El present document es correspon amb el treball de fi de Màster (TFM), del Màster
Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació
Professional i Ensenyaments d'Idiomes curs 2019/2020, per a l’especialitat de
Ciències Experimentals i Tecnologia, més concretament l’opció de Física i Química.
Aquest treball correspon amb la modalitat de Treball 3, programació didàctica, tenint
com a objectiu el disseny i elaboració d’una programació didàctica corresponent a un
trimestre de l’assignatura de Física i Química de 3r d’ESO, basant-se en les directrius
de la legislació vigent, LOMCE.
Els continguts a tractar en les tres unitats didàctiques presentades corresponen al bloc
2 i 3, anomenats la matèria i els canvis, respectivament. A més a més, el bloc 1,
anomenat l’activitat científica es treballa de manera transversal al llarg de tot el curs.
Les tres unitats en les quals s’han distribuït aquests blocs, estan distribuïdes en
sessions, les quals s’expliquen de forma breu en el document principal i d’una forma
més concreta en l’apartat d’annexos. Per al desenvolupament de les sessions s’ha
planificat la utilització de diversos recursos didàctics, com poden ser vídeos, lectures,
presentacions digitals, simuladors, mapes conceptuals i infografies.
Quant a les metodologies, s’han proposat metodologies actives per fomentar el treball
cooperatiu i la motivació en l’alumnat. Presentar la Física i la Química d’una forma
atractiva per als alumnes és un dels principals objectius a aconseguir amb aquesta
programació didàctica. Per aconseguir-ho es farà ús de tècniques basades en el treball
cooperatiu i la metodologia System Thinking o Pensament Sistèmic la qual anirà de la
mà dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i de la metodologia
d’Aprenentatge Servei.
Les tasques realitzades s’avaluen mitjançant una avaluació contínua, formativa i
integradora d’acord amb el RD 1104/2015, seguint en tot moment els criteris
d’avaluació presents en aquest decret. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess