Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didáctica d'Història i Geografia 4t d'ESO
dc.contributor.author | Caballer Ruiz, Marina | |
dc.contributor.other | Igual Castelló, Cristina | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i Art | |
dc.date.accessioned | 2020-09-23T07:52:37Z | |
dc.date.available | 2020-09-23T07:52:37Z | |
dc.date.issued | 2020-07-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189762 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El Treball de Fi de Màster que es presenta porta per títol “Programació Didàctica d’Història i Geografia de 4t d’ESO”. Es tracta d’una planificació i programació curricular contextualitzada, és a dir, pertany a la modalitat 3 de les tipologies de la normativa de definició, organització i elaboració dels treballs de final de màster. Seguint els objectius de la modalitat s’ha realitzat una programació didàctica exhaustiva, així com tres programacions didàctiques concretes de la matèria de Geografia i Història de 4t de l’ESO, les quals es podrien dur a terme en un curs acadèmic. Així doncs, s’ha tingut especial cura en treballar totes les branques en les que es divideix una programació didàctica, passant des de l’organització dels continguts, la matèria, els objectius, les competències, les propostes metodològiques, fins l’avaluació, tenint en compte els seus instruments i criteris a seguir, etc. A fins i tot, altres punts als quals s’han dedicat especial èmfasi com bé són els elements transversals o l’atenció a la diversitat, tant d’avantguarda com de necessària dignificació en els nostres dies. Els objectius principals que enllacen tota la programació són la resolució dels problemes inicials mitjançant la innovació educativa i altres metodologies actives, les quals hem assolit durant el procés d’aprenentatge del Màster d’Educació Secundària. Aquestes, recolzen la concreció curricular en les lleis pertinents aprovades per l’Estat pel que fa l’Ensenyança. | ca_CA |
dc.format.extent | 105 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | programació didàctica | ca_CA |
dc.subject | unitats didàctiques | ca_CA |
dc.subject | procés d’ensenyança i aprenentatge | ca_CA |
dc.title | Programació didáctica d'Història i Geografia 4t d'ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809