Programació didáctica d'Història i Geografia 4t d'ESO
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMAquest recurs és restringit
Metadades
Títol
Programació didáctica d'Història i Geografia 4t d'ESOAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Igual Castelló, Cristina; Universitat Jaume I. Departament d'Història, Geografia i ArtData de publicació
2020-07-23Editor
Universitat Jaume IResum
El Treball de Fi de Màster que es presenta porta per títol “Programació
Didàctica d’Història i Geografia de 4t d’ESO”. Es tracta d’una planificació i
programació curricular contextualitzada, és a dir, pertany a la ... [+]
El Treball de Fi de Màster que es presenta porta per títol “Programació
Didàctica d’Història i Geografia de 4t d’ESO”. Es tracta d’una planificació i
programació curricular contextualitzada, és a dir, pertany a la modalitat 3 de les
tipologies de la normativa de definició, organització i elaboració dels treballs de
final de màster. Seguint els objectius de la modalitat s’ha realitzat una
programació didàctica exhaustiva, així com tres programacions didàctiques
concretes de la matèria de Geografia i Història de 4t de l’ESO, les quals es
podrien dur a terme en un curs acadèmic.
Així doncs, s’ha tingut especial cura en treballar totes les branques en les
que es divideix una programació didàctica, passant des de l’organització dels
continguts, la matèria, els objectius, les competències, les propostes
metodològiques, fins l’avaluació, tenint en compte els seus instruments i criteris
a seguir, etc. A fins i tot, altres punts als quals s’han dedicat especial èmfasi
com bé són els elements transversals o l’atenció a la diversitat, tant
d’avantguarda com de necessària dignificació en els nostres dies.
Els objectius principals que enllacen tota la programació són la resolució
dels problemes inicials mitjançant la innovació educativa i altres metodologies
actives, les quals hem assolit durant el procés d’aprenentatge del Màster
d’Educació Secundària. Aquestes, recolzen la concreció curricular en les lleis
pertinents aprovades per l’Estat pel que fa l’Ensenyança. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess