Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBeltrán Sist, Alexandre
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2020-09-22T07:21:00Z
dc.date.available2020-09-22T07:21:00Z
dc.date.issued2020-07-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/189749
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl segü ent Treball Final de Màster (TFM) pertany a la modalitat de millora educativa d'acord amb la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. L'objectiu d'aquest és fer veure l'alumnat mitjançant la resolució d'un problema plantejat que la ciència i la tecnologia só n coneixements ú tils i de valor per a la societat. Concretament, es treballa en l'assignatura de Tecnologia de 2n d'Educació Secundà ria Obligatò ria. Es va detectar mitjançant l'observació i l'ú s d'un qü estionari que la motivació de l'alumnat era alta i l'assignatura els resultava interessant, fet que no concorda amb els estudis posteriors que acaben escollint. Aquesta proposta segueix les pautes marcades per la metodologia d'investigació -acció . El pla d'acció utilitza la metodologia de l'aprenentatge basat en problemes per a donar un sentit ú til a què l'alumnat està aprenent. Es planteja un problema que l'alumnat ha de resoldre de forma grupal seguint els passos del procés tecnolò gic i utilitzant els coneixements proporcionats per l'assignatura. S'utilitzen materials de suport com un Google Sites per a acompanyar el material que l'alumnat ja té al seu abast. L'avaluació de les activitats dó na prioritat al treball continuat i reparteix la qualificació uniformement entre totes aquestes. L'alumnat participa també de l'avaluació final de les solucions al problema aportades pels seus companys de forma que analitzen altres possibles solucions i visions del problema. Finalment, aquesta proposta no s'ha pogut desenvolupar a causa de la pandèmia provocada per la COVID-19. Per tant, no es disposa de dades i informació per a generar una crı́tica al projecte aportant propostes de millora per a començar un nou cicle de la metodologia.ca_CA
dc.format.extent58 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-SAca_CA
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.title“Mecanis-més”: Investigació-acció utilitzant el procés tecnològicca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-SA
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-SA