Mostrar el registro sencillo del ítem
“Mecanis-més”: Investigació-acció utilitzant el procés tecnològic
dc.contributor.author | Beltrán Sist, Alexandre | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T07:21:00Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T07:21:00Z | |
dc.date.issued | 2020-07-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189749 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El segü ent Treball Final de Màster (TFM) pertany a la modalitat de millora educativa d'acord amb la normativa de TFM de la Universitat Jaume I. L'objectiu d'aquest és fer veure l'alumnat mitjançant la resolució d'un problema plantejat que la ciència i la tecnologia só n coneixements ú tils i de valor per a la societat. Concretament, es treballa en l'assignatura de Tecnologia de 2n d'Educació Secundà ria Obligatò ria. Es va detectar mitjançant l'observació i l'ú s d'un qü estionari que la motivació de l'alumnat era alta i l'assignatura els resultava interessant, fet que no concorda amb els estudis posteriors que acaben escollint. Aquesta proposta segueix les pautes marcades per la metodologia d'investigació -acció . El pla d'acció utilitza la metodologia de l'aprenentatge basat en problemes per a donar un sentit ú til a què l'alumnat està aprenent. Es planteja un problema que l'alumnat ha de resoldre de forma grupal seguint els passos del procés tecnolò gic i utilitzant els coneixements proporcionats per l'assignatura. S'utilitzen materials de suport com un Google Sites per a acompanyar el material que l'alumnat ja té al seu abast. L'avaluació de les activitats dó na prioritat al treball continuat i reparteix la qualificació uniformement entre totes aquestes. L'alumnat participa també de l'avaluació final de les solucions al problema aportades pels seus companys de forma que analitzen altres possibles solucions i visions del problema. Finalment, aquesta proposta no s'ha pogut desenvolupar a causa de la pandèmia provocada per la COVID-19. Per tant, no es disposa de dades i informació per a generar una crı́tica al projecte aportant propostes de millora per a començar un nou cicle de la metodologia. | ca_CA |
dc.format.extent | 58 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-SA | ca_CA |
dc.rights | Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | “Mecanis-més”: Investigació-acció utilitzant el procés tecnològic | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809