Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorBeltrán Martí, Anna
dc.contributor.otherRipollés Meliá, María
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting
dc.date.accessioned2020-09-22T07:03:51Z
dc.date.available2020-09-22T07:03:51Z
dc.date.issued2020-06-22
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/189747
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP229. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractL’objectiu d’aquest Treball Final de Màster, modalitat millora educativa, és conscienciar a l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat de la greu problemàtica del medi ambient i de la seva relació amb l’economia. Per a dur a terme aquest objectiu general s’han desenvolupat diferents activitats per a cada trimestre escolar. Aquestes activitats pretenen aconseguir que es duguin a terme els diferents objectius específics d’aquest TFM que són fomentar l'esperit emprenedor sostenible i també la pràctica sostenible en el seu dia a dia. L’estudi de camp es du a terme mitjançant un qüestionari a l’inici i al final de curs. Per a aconseguir aquests objectius s’utilitzaran metodologies d’aprenentatge actiu, com ara els grups interactius en puntuals sessions de les activitats i també un debat. Pel que fa a l’avaluació, és dura a terme una avaluació formativa i el procés d’aprenentatge serà avaluat a l’inici, durant el procés i en finalitzar. Per a dur a terme aquesta avaluació s’utilitzaran les rúbriques per a les diferents activitats.ca_CA
dc.description.abstractThis master’s degree project, educational improvement modality, pretends to make students in the 4th year of ESO and the 2nd year of Batxillerat aware of the serious problems of the environment and their relationship with the economy. To accomplish this overall goal, different activities have been developed for each school term. These activities aim to achieve the different specific objectives of this TFM which are to promote sustainable entrepreneurship and also sustainable practice in their daily lives. The field study is conducted using a questionnaire at the beginning and end of the course. To achieve these goals, active learning methodologies will be used, such as interactive groups in specific sessions of the activities and also a discussion. In terms of assessment, a formative assessment is carried out and the learning process will be assessed at the beginning, during the process and at the end. The rubrics for the different activities will be used to carry out this assessment.ca_CA
dc.format.extent94 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsLicencia CC-BY-NC-NDca_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjectsostenibilitatca_CA
dc.subjecteconomiaca_CA
dc.subjectempreses sosteniblesca_CA
dc.subjectmetodologies activesca_CA
dc.subjectgrups interactiusca_CA
dc.subjectavaluació formativaca_CA
dc.subjectsustainabilityca_CA
dc.subjecteconomyca_CA
dc.subjectsustainable companiesca_CA
dc.subjectactive methodologiesca_CA
dc.subjectinteractive groupsca_CA
dc.subjectformative assessmentca_CA
dc.titleMillora educativa per a fomentar la sostenibilitat empresarial en l’assignatura d’Economia de l’Empresa i IAEca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Licencia CC-BY-NC-ND
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Licencia CC-BY-NC-ND