Mostrar el registro sencillo del ítem
Millora educativa per a fomentar la sostenibilitat empresarial en l’assignatura d’Economia de l’Empresa i IAE
dc.contributor.author | Beltrán Martí, Anna | |
dc.contributor.other | Ripollés Meliá, María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting | |
dc.date.accessioned | 2020-09-22T07:03:51Z | |
dc.date.available | 2020-09-22T07:03:51Z | |
dc.date.issued | 2020-06-22 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189747 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP229. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’objectiu d’aquest Treball Final de Màster, modalitat millora educativa, és conscienciar a l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat de la greu problemàtica del medi ambient i de la seva relació amb l’economia. Per a dur a terme aquest objectiu general s’han desenvolupat diferents activitats per a cada trimestre escolar. Aquestes activitats pretenen aconseguir que es duguin a terme els diferents objectius específics d’aquest TFM que són fomentar l'esperit emprenedor sostenible i també la pràctica sostenible en el seu dia a dia. L’estudi de camp es du a terme mitjançant un qüestionari a l’inici i al final de curs. Per a aconseguir aquests objectius s’utilitzaran metodologies d’aprenentatge actiu, com ara els grups interactius en puntuals sessions de les activitats i també un debat. Pel que fa a l’avaluació, és dura a terme una avaluació formativa i el procés d’aprenentatge serà avaluat a l’inici, durant el procés i en finalitzar. Per a dur a terme aquesta avaluació s’utilitzaran les rúbriques per a les diferents activitats. | ca_CA |
dc.description.abstract | This master’s degree project, educational improvement modality, pretends to make students in the 4th year of ESO and the 2nd year of Batxillerat aware of the serious problems of the environment and their relationship with the economy. To accomplish this overall goal, different activities have been developed for each school term. These activities aim to achieve the different specific objectives of this TFM which are to promote sustainable entrepreneurship and also sustainable practice in their daily lives. The field study is conducted using a questionnaire at the beginning and end of the course. To achieve these goals, active learning methodologies will be used, such as interactive groups in specific sessions of the activities and also a discussion. In terms of assessment, a formative assessment is carried out and the learning process will be assessed at the beginning, during the process and at the end. The rubrics for the different activities will be used to carry out this assessment. | ca_CA |
dc.format.extent | 94 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | sostenibilitat | ca_CA |
dc.subject | economia | ca_CA |
dc.subject | empreses sostenibles | ca_CA |
dc.subject | metodologies actives | ca_CA |
dc.subject | grups interactius | ca_CA |
dc.subject | avaluació formativa | ca_CA |
dc.subject | sustainability | ca_CA |
dc.subject | economy | ca_CA |
dc.subject | sustainable companies | ca_CA |
dc.subject | active methodologies | ca_CA |
dc.subject | interactive groups | ca_CA |
dc.subject | formative assessment | ca_CA |
dc.title | Millora educativa per a fomentar la sostenibilitat empresarial en l’assignatura d’Economia de l’Empresa i IAE | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809