Millora educativa per a fomentar la sostenibilitat empresarial en l’assignatura d’Economia de l’Empresa i IAE
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadatos
Título
Millora educativa per a fomentar la sostenibilitat empresarial en l’assignatura d’Economia de l’Empresa i IAEAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Ripollés Meliá, María; Universitat Jaume I. Departament d'Administració d'Empreses i MàrquetingFecha de publicación
2020-06-22Editor
Universitat Jaume IResumen
L’objectiu d’aquest Treball Final de Màster, modalitat millora educativa, és
conscienciar a l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat de la greu problemàtica
del medi ambient i de la seva relació amb l’economia. Per ... [+]
L’objectiu d’aquest Treball Final de Màster, modalitat millora educativa, és
conscienciar a l’alumnat de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat de la greu problemàtica
del medi ambient i de la seva relació amb l’economia. Per a dur a terme aquest
objectiu general s’han desenvolupat diferents activitats per a cada trimestre
escolar.
Aquestes activitats pretenen aconseguir que es duguin a terme els diferents
objectius específics d’aquest TFM que són fomentar l'esperit emprenedor
sostenible i també la pràctica sostenible en el seu dia a dia.
L’estudi de camp es du a terme mitjançant un qüestionari a l’inici i al final de curs.
Per a aconseguir aquests objectius s’utilitzaran metodologies d’aprenentatge
actiu, com ara els grups interactius en puntuals sessions de les activitats i també
un debat.
Pel que fa a l’avaluació, és dura a terme una avaluació formativa i el procés
d’aprenentatge serà avaluat a l’inici, durant el procés i en finalitzar. Per a dur a
terme aquesta avaluació s’utilitzaran les rúbriques per a les diferents activitats. [-]
This master’s degree project, educational improvement modality, pretends to
make students in the 4th year of ESO and the 2nd year of Batxillerat aware of the
serious problems of the environment and their relationship ... [+]
This master’s degree project, educational improvement modality, pretends to
make students in the 4th year of ESO and the 2nd year of Batxillerat aware of the
serious problems of the environment and their relationship with the economy. To
accomplish this overall goal, different activities have been developed for each
school term.
These activities aim to achieve the different specific objectives of this TFM which
are to promote sustainable entrepreneurship and also sustainable practice in
their daily lives.
The field study is conducted using a questionnaire at the beginning and end of
the course. To achieve these goals, active learning methodologies will be used,
such as interactive groups in specific sessions of the activities and also a
discussion.
In terms of assessment, a formative assessment is carried out and the learning
process will be assessed at the beginning, during the process and at the end.
The rubrics for the different activities will be used to carry out this assessment. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | sostenibilitat | economia | empreses sostenibles | metodologies actives | grups interactius | avaluació formativa | sustainability | economy | sustainable companies | active methodologies | interactive groups | formative assessment
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP229. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
Licencia CC-BY-NC-ND
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Aparece en las colecciones
El ítem tiene asociados los siguientes ficheros de licencia: