Mostrar el registro sencillo del ítem
Projecte Escolta'm. Proposta didàctica d'un projecte educatiu d'Educació secundària amb l'audició activa i activitats d'expressió corporal com a eix vertebrador
dc.contributor.author | Allepuz Gallego, Jaime | |
dc.contributor.other | Peñalver Vilar, José María | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2020-09-21T10:51:09Z | |
dc.date.available | 2020-09-21T10:51:09Z | |
dc.date.issued | 2020-06-18 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189740 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP709. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | L’audició musical és un element essencial de l’educació musical en l’educació secundària. Aquesta és una proposta didàctica d’un projecte de tres mesos de durada i amb l’alumnat de 1º, 2º, 3º d’ESO i 1º de Batxillerat en un centre públic d’educació secundària de la província de Castelló, en què es tracten la selecció de repertori, la identificació dels elements clau de les audicions. A més a més, també es van a realitzar activitats individuals i en grup i amb instrumental Orff, a partir de l’obra/cançó setmanal de canvi de classe del timbre del centre, i com a element innovador d’altres projectes, també es desenvoluparan activitats de moviment i d’expressió corporal amb l’obra/cançó setmanal per tal d’aconseguir un aprenentatge molt més significatiu. La motivació de tot l’alumnat també és necessària per tal d’aconseguir la seua participació i implicació, i és per això que la gamificació de les activitats és un element clau, des del plantejament de les activitats fins a l’avaluació. | ca_CA |
dc.format.extent | 41 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Licencia CC-BY-NC-ND | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internacional | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Educació secundària | ca_CA |
dc.subject | educació musical | ca_CA |
dc.subject | audició activa | ca_CA |
dc.subject | expressió corporal | ca_CA |
dc.subject | gamificació | ca_CA |
dc.title | Projecte Escolta'm. Proposta didàctica d'un projecte educatiu d'Educació secundària amb l'audició activa i activitats d'expressió corporal com a eix vertebrador | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809