Projecte Escolta'm. Proposta didàctica d'un projecte educatiu d'Educació secundària amb l'audició activa i activitats d'expressió corporal com a eix vertebrador
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/10234/189740/TFM_2020_AllepuzGallego_Jaime.pdf.jpg?sequence=5&isAllowed=y)
Visualitza/
Metadades
Mostra el registre complet de l'elementcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMMetadades
Títol
Projecte Escolta'm. Proposta didàctica d'un projecte educatiu d'Educació secundària amb l'audició activa i activitats d'expressió corporal com a eix vertebradorAutoria
Tutor/Supervisor; Universitat.Departament
Peñalver Vilar, José María; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesData de publicació
2020-06-18Editor
Universitat Jaume IResum
L’audició musical és un element essencial de l’educació musical en l’educació
secundària. Aquesta és una proposta didàctica d’un projecte de tres mesos de durada
i amb l’alumnat de 1º, 2º, 3º d’ESO i 1º de Batxillerat ... [+]
L’audició musical és un element essencial de l’educació musical en l’educació
secundària. Aquesta és una proposta didàctica d’un projecte de tres mesos de durada
i amb l’alumnat de 1º, 2º, 3º d’ESO i 1º de Batxillerat en un centre públic d’educació
secundària de la província de Castelló, en què es tracten la selecció de repertori, la
identificació dels elements clau de les audicions. A més a més, també es van a
realitzar activitats individuals i en grup i amb instrumental Orff, a partir de l’obra/cançó
setmanal de canvi de classe del timbre del centre, i com a element innovador d’altres
projectes, també es desenvoluparan activitats de moviment i d’expressió corporal amb
l’obra/cançó setmanal per tal d’aconseguir un aprenentatge molt més significatiu. La
motivació de tot l’alumnat també és necessària per tal d’aconseguir la seua
participació i implicació, i és per això que la gamificació de les activitats és un element
clau, des del plantejament de les activitats fins a l’avaluació. [-]
Paraules clau / Matèries
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripció
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP709. Curs: 2019/2020
Tipus de document
info:eu-repo/semantics/masterThesisDrets d'accés
Licencia CC-BY-NC-ND
info:eu-repo/semantics/openAccess
info:eu-repo/semantics/openAccess
Apareix a les col.leccions
Els següents fitxers sobre la llicència estan associats a aquest element: