“Entre totes, tot” Programació didàctica cooperativa per a 1º d’ESO -IES La Plana
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
“Entre totes, tot” Programació didàctica cooperativa per a 1º d’ESO -IES La PlanaAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Vidal Prades, Emma Dunia; Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la LiteraturaDate
2020-07-23Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El present treball es tracta d’una programació didàctica, realitzada per al Cicle d’Eso, concretament el
primer curs i mostra desglossades 3 Unitats Didàctiques. Hi apareixen tots els elements pertanyents al
Currí ... [+]
El present treball es tracta d’una programació didàctica, realitzada per al Cicle d’Eso, concretament el
primer curs i mostra desglossades 3 Unitats Didàctiques. Hi apareixen tots els elements pertanyents al
Currículum, les competències i l’assoliment i l’avaluació d’aquestes. L’objectiu principal d’aquest
treball és elaborar una programació útil i realista, amb elements a l’abast i eines originals per poder
desenvolupar una educació inclusiva, participativa i que puga incidir a l’alumnat potenciant el
pensament crític, autònom i competent i influint en la importància del respecte i el treball en equip
per la vida en societat i per la idea d’un futur millor.
Malgrat la falta de posada en pràctica d’aquest treball en un aula real, algunes de les eines i els
recursos que aquí es proposen pertanyents a l’aprenentatge cooperatiu, han estat més que demostrades
y emprades com a instruments didàctics vàlids, inclusius i potencialment productius. L’alumnat que
treballa en equip no només aprèn a respectar-se i posar en pràctica infinitat de respostes socials
necessàries per la vida en comunitat, també assoleix uns resultats més òptims a nivell curricular i
demostra que amb eines de recolzament grupal sovint l’aprenentatge deixa de ser una obligació i
passa a ser una necessitat. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | Programació didàctica | aprenentatge cooperatiu | competències clau | inclusió | treball grupal | suport mutu
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess