Mostrar el registro sencillo del ítem
“Entre totes, tot” Programació didàctica cooperativa per a 1º d’ESO -IES La Plana
dc.contributor.author | Alegre Baldayo, Andreu | |
dc.contributor.other | Vidal Prades, Emma Dunia | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura | |
dc.date.accessioned | 2020-09-18T12:03:59Z | |
dc.date.available | 2020-09-18T12:03:59Z | |
dc.date.issued | 2020-07-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189724 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball es tracta d’una programació didàctica, realitzada per al Cicle d’Eso, concretament el primer curs i mostra desglossades 3 Unitats Didàctiques. Hi apareixen tots els elements pertanyents al Currículum, les competències i l’assoliment i l’avaluació d’aquestes. L’objectiu principal d’aquest treball és elaborar una programació útil i realista, amb elements a l’abast i eines originals per poder desenvolupar una educació inclusiva, participativa i que puga incidir a l’alumnat potenciant el pensament crític, autònom i competent i influint en la importància del respecte i el treball en equip per la vida en societat i per la idea d’un futur millor. Malgrat la falta de posada en pràctica d’aquest treball en un aula real, algunes de les eines i els recursos que aquí es proposen pertanyents a l’aprenentatge cooperatiu, han estat més que demostrades y emprades com a instruments didàctics vàlids, inclusius i potencialment productius. L’alumnat que treballa en equip no només aprèn a respectar-se i posar en pràctica infinitat de respostes socials necessàries per la vida en comunitat, també assoleix uns resultats més òptims a nivell curricular i demostra que amb eines de recolzament grupal sovint l’aprenentatge deixa de ser una obligació i passa a ser una necessitat. | ca_CA |
dc.format.extent | 71 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | Programació didàctica | ca_CA |
dc.subject | aprenentatge cooperatiu | ca_CA |
dc.subject | competències clau | ca_CA |
dc.subject | inclusió | ca_CA |
dc.subject | treball grupal | ca_CA |
dc.subject | suport mutu | ca_CA |
dc.title | “Entre totes, tot” Programació didàctica cooperativa per a 1º d’ESO -IES La Plana | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809