Treball Fi de Màster: Programació Didàctica de Física i Química de 1r de Batxillerat
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Treball Fi de Màster: Programació Didàctica de Física i Química de 1r de BatxilleratAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Badenes March, José Antonio; Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques EspecífiquesFecha de publicación
2020-06-17Editor
Universitat Jaume IResumen
El present document mostra la memòria del treball fi de màster (TFM) del Màster Universitari
en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d'Idiomes del curs ... [+]
El present document mostra la memòria del treball fi de màster (TFM) del Màster Universitari
en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d'Idiomes del curs 2019/2020, en l'especialitat Ciències Experimentals i
Tecnologia. L’objectiu d’aquest treball és elaborar una programació didàctica de 1r de Batxillerat
de l’especialitat de Física i Química, d’acord amb la legislació vigent, per a mig curs escolar,
concretament la part corresponent a la Física.
Els continguts tractats en el conjunt de les sis unitats didàctiques dissenyades
corresponen als blocs de cinemàtica, dinàmica i energia, a més del bloc transversal de l’activitat
científica, especificats al currículum de l’assignatura.
A la programació es desenvolupen les sessions, activitats i tasques a realitzar per part
tant de l’alumnat com del docent, emprant diversos recursos didàctics i metodologies de
participació activa i treball cooperatiu que queden especificats al document.
Tanmateix, les diverses activitats i tasques programades seran avaluades mitjançant una
avaluació integra i continua seguint en tot moment els criteris d'avaluació regulats pel Reial
Decret 1105/2014. Per a això s’han desenvolupat diferents instruments d’avaluació i uns criteris
d’avaluació concrets.
Per tal de garantir l’adaptabilitat d’aquesta programació a la diversitat de tots els
estudiants, s’han de imposar les mesures necessàries del segon nivell del Decret 104/2018. A
més, s’introdueixen elements de caràcter transversal com són la comunicació oral i escrita, l’ús
de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, fomentar l’emprenedoria i les
habilitats interpersonals i interpersonals.
Per últim, s’inclou una avaluació tant de la programació didàctica dissenyada com per al
docent que ha d’impartir-la. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess