Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMoreno Ramia, Jorge
dc.contributor.otherBadenes March, José Antonio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2020-07-30T10:08:15Z
dc.date.available2020-07-30T10:08:15Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/189339
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020ca_CA
dc.description.abstractEl present document mostra la memòria del treball fi de màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes del curs 2019/2020, en l'especialitat Ciències Experimentals i Tecnologia. L’objectiu d’aquest treball és elaborar una programació didàctica de 1r de Batxillerat de l’especialitat de Física i Química, d’acord amb la legislació vigent, per a mig curs escolar, concretament la part corresponent a la Física. Els continguts tractats en el conjunt de les sis unitats didàctiques dissenyades corresponen als blocs de cinemàtica, dinàmica i energia, a més del bloc transversal de l’activitat científica, especificats al currículum de l’assignatura. A la programació es desenvolupen les sessions, activitats i tasques a realitzar per part tant de l’alumnat com del docent, emprant diversos recursos didàctics i metodologies de participació activa i treball cooperatiu que queden especificats al document. Tanmateix, les diverses activitats i tasques programades seran avaluades mitjançant una avaluació integra i continua seguint en tot moment els criteris d'avaluació regulats pel Reial Decret 1105/2014. Per a això s’han desenvolupat diferents instruments d’avaluació i uns criteris d’avaluació concrets. Per tal de garantir l’adaptabilitat d’aquesta programació a la diversitat de tots els estudiants, s’han de imposar les mesures necessàries del segon nivell del Decret 104/2018. A més, s’introdueixen elements de caràcter transversal com són la comunicació oral i escrita, l’ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, fomentar l’emprenedoria i les habilitats interpersonals i interpersonals. Per últim, s’inclou una avaluació tant de la programació didàctica dissenyada com per al docent que ha d’impartir-la.ca_CA
dc.format.extent115 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleTreball Fi de Màster: Programació Didàctica de Física i Química de 1r de Batxilleratca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem