Mostrar el registro sencillo del ítem
Treball Fi de Màster: Programació Didàctica de Física i Química de 1r de Batxillerat
dc.contributor.author | Moreno Ramia, Jorge | |
dc.contributor.other | Badenes March, José Antonio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques | |
dc.date.accessioned | 2020-07-30T10:08:15Z | |
dc.date.available | 2020-07-30T10:08:15Z | |
dc.date.issued | 2020-06-17 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/189339 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2019/2020 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present document mostra la memòria del treball fi de màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes del curs 2019/2020, en l'especialitat Ciències Experimentals i Tecnologia. L’objectiu d’aquest treball és elaborar una programació didàctica de 1r de Batxillerat de l’especialitat de Física i Química, d’acord amb la legislació vigent, per a mig curs escolar, concretament la part corresponent a la Física. Els continguts tractats en el conjunt de les sis unitats didàctiques dissenyades corresponen als blocs de cinemàtica, dinàmica i energia, a més del bloc transversal de l’activitat científica, especificats al currículum de l’assignatura. A la programació es desenvolupen les sessions, activitats i tasques a realitzar per part tant de l’alumnat com del docent, emprant diversos recursos didàctics i metodologies de participació activa i treball cooperatiu que queden especificats al document. Tanmateix, les diverses activitats i tasques programades seran avaluades mitjançant una avaluació integra i continua seguint en tot moment els criteris d'avaluació regulats pel Reial Decret 1105/2014. Per a això s’han desenvolupat diferents instruments d’avaluació i uns criteris d’avaluació concrets. Per tal de garantir l’adaptabilitat d’aquesta programació a la diversitat de tots els estudiants, s’han de imposar les mesures necessàries del segon nivell del Decret 104/2018. A més, s’introdueixen elements de caràcter transversal com són la comunicació oral i escrita, l’ús de les noves tecnologies de la informació i la comunicació, fomentar l’emprenedoria i les habilitats interpersonals i interpersonals. Per últim, s’inclou una avaluació tant de la programació didàctica dissenyada com per al docent que ha d’impartir-la. | ca_CA |
dc.format.extent | 115 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Treball Fi de Màster: Programació Didàctica de Física i Química de 1r de Batxillerat | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809