Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació Didàctica Primer Trimestre Informàtica 1r ESO
dc.contributor.author | Soler Manzanet, Silvia | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2020-02-06T10:35:43Z | |
dc.date.available | 2020-02-06T10:35:43Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/186278 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2018/2019 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present treball realitzat per al Treball Fi de Màster del màster universitari en professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, d’acord amb les tipologies establertes en la normativa general per als treballs final de màster, correspon a la modalitat 3 Planificació i/o Programació Curricular. La programació didàctica, a partir del currículum oficial de la Comunitat Valenciana, organitza les ensenyances de la matèria al llarg d’un curs concret. La programació didàctica estableix l’adequació, selecció i seqüenciació dels objectius, continguts i criteris d’avaluació, els recursos i les metodologies adoptades pel professorat. La programació concreta el pla d’actuació en una sèrie seqüenciada d’unitats didàctiques. Una de les característiques més importants de la programació es la flexibilitat, ja que no es un fi en si mateix, sinó un mitjà per a oferir respostes educatives adaptades a la diversitat de l’alumnat, que és cada vegada més heterogeni. En aquest treball s’exposa la programació didàctica corresponent al primer trimestre de l’assignatura d’Informàtica per a primer curs de l’educació secundària obligatòria. L’objectiu de la qual es planificar els recursos materials i temporals, així com les activitats que ens serveixen per a impartir les classes. Amb aquesta programació es pretén que l’alumne/a treballe continguts conceptuals, però també es pretén que adquireixca habilitats que li siguen útils al llarg de la seua vida. Amb aquesta finalitat s’afavoreix la cooperació entre els membres del grup, el desenvolupament habilitats socials, l’autoavaluació i autocrítica. | ca_CA |
dc.format.extent | 53 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació Didàctica Primer Trimestre Informàtica 1r ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809