Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSoler Manzanet, Silvia
dc.contributor.otherCanales Leiva, Joaquim
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció
dc.date.accessioned2020-02-06T10:35:43Z
dc.date.available2020-02-06T10:35:43Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/186278
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractEl present treball realitzat per al Treball Fi de Màster del màster universitari en professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes, d’acord amb les tipologies establertes en la normativa general per als treballs final de màster, correspon a la modalitat 3 Planificació i/o Programació Curricular. La programació didàctica, a partir del currículum oficial de la Comunitat Valenciana, organitza les ensenyances de la matèria al llarg d’un curs concret. La programació didàctica estableix l’adequació, selecció i seqüenciació dels objectius, continguts i criteris d’avaluació, els recursos i les metodologies adoptades pel professorat. La programació concreta el pla d’actuació en una sèrie seqüenciada d’unitats didàctiques. Una de les característiques més importants de la programació es la flexibilitat, ja que no es un fi en si mateix, sinó un mitjà per a oferir respostes educatives adaptades a la diversitat de l’alumnat, que és cada vegada més heterogeni. En aquest treball s’exposa la programació didàctica corresponent al primer trimestre de l’assignatura d’Informàtica per a primer curs de l’educació secundària obligatòria. L’objectiu de la qual es planificar els recursos materials i temporals, així com les activitats que ens serveixen per a impartir les classes. Amb aquesta programació es pretén que l’alumne/a treballe continguts conceptuals, però també es pretén que adquireixca habilitats que li siguen útils al llarg de la seua vida. Amb aquesta finalitat s’afavoreix la cooperació entre els membres del grup, el desenvolupament habilitats socials, l’autoavaluació i autocrítica.ca_CA
dc.format.extent53 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació Didàctica Primer Trimestre Informàtica 1r ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem