Programació Didàctica Primer Trimestre Informàtica 1r ESO
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Programació Didàctica Primer Trimestre Informàtica 1r ESOAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Canales Leiva, Joaquim; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióDate
2019-10Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El present treball realitzat per al Treball Fi de Màster del màster universitari en
professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació
Professional i Ensenyaments d’Idiomes, d’acord amb les ... [+]
El present treball realitzat per al Treball Fi de Màster del màster universitari en
professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació
Professional i Ensenyaments d’Idiomes, d’acord amb les tipologies establertes
en la normativa general per als treballs final de màster, correspon a la modalitat
3 Planificació i/o Programació Curricular.
La programació didàctica, a partir del currículum oficial de la Comunitat
Valenciana, organitza les ensenyances de la matèria al llarg d’un curs concret.
La programació didàctica estableix l’adequació, selecció i seqüenciació dels
objectius, continguts i criteris d’avaluació, els recursos i les metodologies
adoptades pel professorat. La programació concreta el pla d’actuació en una
sèrie seqüenciada d’unitats didàctiques.
Una de les característiques més importants de la programació es la flexibilitat,
ja que no es un fi en si mateix, sinó un mitjà per a oferir respostes educatives
adaptades a la diversitat de l’alumnat, que és cada vegada més heterogeni.
En aquest treball s’exposa la programació didàctica corresponent al primer
trimestre de l’assignatura d’Informàtica per a primer curs de l’educació
secundària obligatòria. L’objectiu de la qual es planificar els recursos materials i
temporals, així com les activitats que ens serveixen per a impartir les classes.
Amb aquesta programació es pretén que l’alumne/a treballe continguts
conceptuals, però també es pretén que adquireixca habilitats que li siguen útils
al llarg de la seua vida. Amb aquesta finalitat s’afavoreix la cooperació entre els
membres del grup, el desenvolupament habilitats socials, l’autoavaluació i
autocrítica. [-]
Subject
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2018/2019
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess