Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorSebastià Ripollés, Gonzalo
dc.contributor.otherZacarés Pamblanco, Amparo
dc.date.accessioned2020-02-05T12:04:21Z
dc.date.available2020-02-05T12:04:21Z
dc.date.issued2019-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/186229
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEl Treball Final de Màster que es presenta correspon a la modalitat 5: projecte integrat o acció extracurricular. Es tracta d’una guia didàctica per a una eixida de camp al jaciment de la vil·la romana de Vinamargo (Castelló de la Plana), per a l’assignatura de Ciències Socials de primer d’ESO, dins del bloc 4 d’Història. La finalitat d’aquesta proposta es situa en la promoció i l’ús del patrimoni local com a font de coneixement sobre el nostre passat. Per a dur a terme aquesta tasca, s’emprarà la metodologia cooperativa que permet assolir la participació i la inclusió de l’alumnat. A més, es proposen diverses activitats innovadores fonamentades en les eines TIC per a promoure la incorporació de recursos digitals a l’aula. També es pretén fomentar la capacitat d’autoaprenentatge, d’investigació i pensament crític en l’alumnat.ca_CA
dc.description.abstractThe Final Project that is presented corresponds to modality 5: integrated project or extracurricular action. This is a didactic guide for a field trip to the site of the Roman villa of Vinamargo (Castelló de la Plana), for the subject of Social Sciences, first grade of secondary, in Block 4 of History. The purpose of this proposal is to promote and use local heritage as a source of knowledge about our past. In order to carry out this task, the cooperative methodology will be used to achieve participation and the inclusion of students. In addition, several innovative activities based on ICT tools are proposed to promote the incorporation of digital resources in the classroom. It is also intended to foster the capacity for self-learning, research and critical thinking in students.ca_CA
dc.format.extent48 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.subjecteixida de campca_CA
dc.subjectvil·les romanesca_CA
dc.subjectmetodologia cooperativaca_CA
dc.subjecteines TICca_CA
dc.subjectpatrimoni localca_CA
dc.subjectfield tripca_CA
dc.subjectroman villasca_CA
dc.subjectcooperative methodologyca_CA
dc.subjectICT toolsca_CA
dc.subjectlocal heritageca_CA
dc.titleViure la història: eixida de camp a la vil·la romana de Vinamargoca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem