Mostrar el registro sencillo del ítem
Viure la història: eixida de camp a la vil·la romana de Vinamargo
dc.contributor.author | Sebastià Ripollés, Gonzalo | |
dc.contributor.other | Zacarés Pamblanco, Amparo | |
dc.date.accessioned | 2020-02-05T12:04:21Z | |
dc.date.available | 2020-02-05T12:04:21Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/186229 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | El Treball Final de Màster que es presenta correspon a la modalitat 5: projecte integrat o acció extracurricular. Es tracta d’una guia didàctica per a una eixida de camp al jaciment de la vil·la romana de Vinamargo (Castelló de la Plana), per a l’assignatura de Ciències Socials de primer d’ESO, dins del bloc 4 d’Història. La finalitat d’aquesta proposta es situa en la promoció i l’ús del patrimoni local com a font de coneixement sobre el nostre passat. Per a dur a terme aquesta tasca, s’emprarà la metodologia cooperativa que permet assolir la participació i la inclusió de l’alumnat. A més, es proposen diverses activitats innovadores fonamentades en les eines TIC per a promoure la incorporació de recursos digitals a l’aula. També es pretén fomentar la capacitat d’autoaprenentatge, d’investigació i pensament crític en l’alumnat. | ca_CA |
dc.description.abstract | The Final Project that is presented corresponds to modality 5: integrated project or extracurricular action. This is a didactic guide for a field trip to the site of the Roman villa of Vinamargo (Castelló de la Plana), for the subject of Social Sciences, first grade of secondary, in Block 4 of History. The purpose of this proposal is to promote and use local heritage as a source of knowledge about our past. In order to carry out this task, the cooperative methodology will be used to achieve participation and the inclusion of students. In addition, several innovative activities based on ICT tools are proposed to promote the incorporation of digital resources in the classroom. It is also intended to foster the capacity for self-learning, research and critical thinking in students. | ca_CA |
dc.format.extent | 48 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.subject | eixida de camp | ca_CA |
dc.subject | vil·les romanes | ca_CA |
dc.subject | metodologia cooperativa | ca_CA |
dc.subject | eines TIC | ca_CA |
dc.subject | patrimoni local | ca_CA |
dc.subject | field trip | ca_CA |
dc.subject | roman villas | ca_CA |
dc.subject | cooperative methodology | ca_CA |
dc.subject | ICT tools | ca_CA |
dc.subject | local heritage | ca_CA |
dc.title | Viure la història: eixida de camp a la vil·la romana de Vinamargo | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809