Viure la història: eixida de camp a la vil·la romana de Vinamargo
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Viure la història: eixida de camp a la vil·la romana de VinamargoAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Zacarés Pamblanco, AmparoDate
2019-10Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El Treball Final de Màster que es presenta correspon a la modalitat 5: projecte integrat o
acció extracurricular. Es tracta d’una guia didàctica per a una eixida de camp al jaciment de la
vil·la romana de Vinamargo ... [+]
El Treball Final de Màster que es presenta correspon a la modalitat 5: projecte integrat o
acció extracurricular. Es tracta d’una guia didàctica per a una eixida de camp al jaciment de la
vil·la romana de Vinamargo (Castelló de la Plana), per a l’assignatura de Ciències Socials de
primer d’ESO, dins del bloc 4 d’Història. La finalitat d’aquesta proposta es situa en la
promoció i l’ús del patrimoni local com a font de coneixement sobre el nostre passat. Per a
dur a terme aquesta tasca, s’emprarà la metodologia cooperativa que permet assolir la
participació i la inclusió de l’alumnat. A més, es proposen diverses activitats innovadores
fonamentades en les eines TIC per a promoure la incorporació de recursos digitals a l’aula.
També es pretén fomentar la capacitat d’autoaprenentatge, d’investigació i pensament crític
en l’alumnat. [-]
The Final Project that is presented corresponds to modality 5: integrated project or
extracurricular action. This is a didactic guide for a field trip to the site of the Roman villa of
Vinamargo (Castelló de la ... [+]
The Final Project that is presented corresponds to modality 5: integrated project or
extracurricular action. This is a didactic guide for a field trip to the site of the Roman villa of
Vinamargo (Castelló de la Plana), for the subject of Social Sciences, first grade of secondary,
in Block 4 of History. The purpose of this proposal is to promote and use local heritage as a
source of knowledge about our past. In order to carry out this task, the cooperative
methodology will be used to achieve participation and the inclusion of students. In addition,
several innovative activities based on ICT tools are proposed to promote the incorporation of
digital resources in the classroom. It is also intended to foster the capacity for self-learning,
research and critical thinking in students. [-]
Subject
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP319. Curs: 2018/2019.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess