Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorValls Marco, Lledó
dc.contributor.otherAlcalde Esteban, Manuel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació i Didàctiques Específiques
dc.date.accessioned2019-12-02T12:04:49Z
dc.date.available2019-12-02T12:04:49Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/185277
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària. Codi: MP1040. Curs acadèmic: 2018/2019ca_CA
dc.description.abstractEl principal propòsit d'aquest treball ha sigut contrastar dues metodologies per a l'ensenyament de les matemàtiques en Educació Primària: la tradicional i la de Khan Academy. L'experiment ha sigut realitzat en un col·legi espanyol, concretament el CEIP Isabel Ferrer de Castelló de la Plana, amb un total de 28 alumnes de 2n curs d’Educació Primària i el propòsit de determinar si les noves tecnologies aporten beneficis significatius respecte del procés d'aprenentatge tradicional. Respecte a la metodologia utilitzada, l'experiment s'ha realitzat al llarg de tres sessions. L’alumnat ha sigut repartit en dos grups d’igual forma que el temari, el qual s'ha organitzat segons els tipus d'exercicis, plantejant-se una adaptació curricular en el cas de la diversitat funcional. Entre els resultats més destacats d'aquest experiment cal esmentar que la incorporació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) han suposat una millora considerable dels resultats de l'aprenentatge tant per als alumnes millor preparats com també per a aquells que presenten un ritme més lent d'aprenentatge així com per als de diversitat funcional. Encara que s'hagen trobat certes limitacions en l’aplicació del mètode, aquestes s'han anat superant amb èxit al llarg de les sessions. Finalment, s’ha pogut observar una millora significativa no solament de la competència matemàtica bàsica sinó també de les competències digital i la d’aprendre a aprendre. Per últim, destacar la receptivitat i la col·laboració per part de l'alumnat, el seu esforç per adaptarse a un nou entorn de treball i la seua satisfacció general manifestada a través del qüestionari d'avaluació que se'ls ha passat al final del procés.ca_CA
dc.format.extent35 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d' Educació Primàriaca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Primariaca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Primary Educationca_CA
dc.subjectMatemàtiquesca_CA
dc.subjectEducació Primàriaca_CA
dc.subjectKhan Academyca_CA
dc.subjectmètode tradicionalca_CA
dc.subjectTecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)ca_CA
dc.subjectalfabetització digitalca_CA
dc.titleMetodologia tradicional vs. Khan Academy a l’aula de matemàtiques de 2n curs d’Educació Primàriaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem