Programació didàctica sintética de Física i Química
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Programació didàctica sintética de Física i QuímicaAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Meseguer Costa, Sergio; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalDate
2019-06-26Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El present document mostra el Treball Final de Màster en l’especialitat de Física
i Química (SAP119), dins del Màster Universitari de Professora en Educació
Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional ... [+]
El present document mostra el Treball Final de Màster en l’especialitat de Física
i Química (SAP119), dins del Màster Universitari de Professora en Educació
Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament
d’Idiomes, de la Universitat Jaume I, curs acadèmic 2018/19. En aquest sentit,
es presenta una Programació Curricular, contextualitzada al 2n curs d’ESO en la
matèria de Física i Química.
Els objectius d’aquest treball es centren principalment en la planificació d’una
proposta pedagògica, amb la voluntat d’articular els elements del currículum de
manera efectiva, oberta i flexible, que permetisca ser punt de partida per
l’elaboració de properes programacions. S’ha considerat el disseny d’unitats
didàctiques raonablement innovadores i motivadores, en les quals, l’alumnat siga
el protagonista del procés d’Ensenyament-Aprenentatge, i finalment, com diu
Sanmartí (2011), “avaluar per a aprendre”. Tanmateix, per tal de portar a terme
el treball s’ha aprofundit en la recerca bibliogràfica en temàtiques com ara: treball
cooperatiu, investigació-acció, avaluació activa i participativa (coavaluació i
autoavaluació) entre d’altres.
Finalment, val a dir què en aquest treball també s’inclouen diverses dinàmiques
per tal d’aconseguir la participació activa de l’estudiantat. Es pretén passar de la
teoria a la pràctica de manera natural, l’experimentació i la indagació són una
part important en cadascuna de les unitats didàctiques. Així, a partir de
pràctiques manipulatives serà l’alumnat qui obtindrà els resultats, amb l’aplicació
en contextos de problemes reals, despertant la seua capacitat analítica i crítica. [-]
Subject
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess