Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica sintética de Física i Química
dc.contributor.author | Verdoy Montañés, Marta | |
dc.contributor.other | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2019-09-23T10:07:00Z | |
dc.date.available | 2019-09-23T10:07:00Z | |
dc.date.issued | 2019-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183866 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | El present document mostra el Treball Final de Màster en l’especialitat de Física i Química (SAP119), dins del Màster Universitari de Professora en Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, de la Universitat Jaume I, curs acadèmic 2018/19. En aquest sentit, es presenta una Programació Curricular, contextualitzada al 2n curs d’ESO en la matèria de Física i Química. Els objectius d’aquest treball es centren principalment en la planificació d’una proposta pedagògica, amb la voluntat d’articular els elements del currículum de manera efectiva, oberta i flexible, que permetisca ser punt de partida per l’elaboració de properes programacions. S’ha considerat el disseny d’unitats didàctiques raonablement innovadores i motivadores, en les quals, l’alumnat siga el protagonista del procés d’Ensenyament-Aprenentatge, i finalment, com diu Sanmartí (2011), “avaluar per a aprendre”. Tanmateix, per tal de portar a terme el treball s’ha aprofundit en la recerca bibliogràfica en temàtiques com ara: treball cooperatiu, investigació-acció, avaluació activa i participativa (coavaluació i autoavaluació) entre d’altres. Finalment, val a dir què en aquest treball també s’inclouen diverses dinàmiques per tal d’aconseguir la participació activa de l’estudiantat. Es pretén passar de la teoria a la pràctica de manera natural, l’experimentació i la indagació són una part important en cadascuna de les unitats didàctiques. Així, a partir de pràctiques manipulatives serà l’alumnat qui obtindrà els resultats, amb l’aplicació en contextos de problemes reals, despertant la seua capacitat analítica i crítica. | ca_CA |
dc.format.extent | 65 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica sintética de Física i Química | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809