Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorVerdoy Montañés, Marta
dc.contributor.otherMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2019-09-23T10:07:00Z
dc.date.available2019-09-23T10:07:00Z
dc.date.issued2019-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183866
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEl present document mostra el Treball Final de Màster en l’especialitat de Física i Química (SAP119), dins del Màster Universitari de Professora en Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, de la Universitat Jaume I, curs acadèmic 2018/19. En aquest sentit, es presenta una Programació Curricular, contextualitzada al 2n curs d’ESO en la matèria de Física i Química. Els objectius d’aquest treball es centren principalment en la planificació d’una proposta pedagògica, amb la voluntat d’articular els elements del currículum de manera efectiva, oberta i flexible, que permetisca ser punt de partida per l’elaboració de properes programacions. S’ha considerat el disseny d’unitats didàctiques raonablement innovadores i motivadores, en les quals, l’alumnat siga el protagonista del procés d’Ensenyament-Aprenentatge, i finalment, com diu Sanmartí (2011), “avaluar per a aprendre”. Tanmateix, per tal de portar a terme el treball s’ha aprofundit en la recerca bibliogràfica en temàtiques com ara: treball cooperatiu, investigació-acció, avaluació activa i participativa (coavaluació i autoavaluació) entre d’altres. Finalment, val a dir què en aquest treball també s’inclouen diverses dinàmiques per tal d’aconseguir la participació activa de l’estudiantat. Es pretén passar de la teoria a la pràctica de manera natural, l’experimentació i la indagació són una part important en cadascuna de les unitats didàctiques. Així, a partir de pràctiques manipulatives serà l’alumnat qui obtindrà els resultats, amb l’aplicació en contextos de problemes reals, despertant la seua capacitat analítica i crítica.ca_CA
dc.format.extent65 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació didàctica sintética de Física i Químicaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem