Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorMallol Domínguez, David
dc.contributor.otherAguilella-Arzo, Marcel
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Física
dc.date.accessioned2019-09-19T10:37:23Z
dc.date.available2019-09-19T10:37:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183822
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractEl present document és el Treball Fi de Màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. El treball consisteix en la programació didàctica del primer trimestre de l’assignatura de informàtica per a un grup de 3r de la ESO. L’objectiu del treball és la creació d’una programació didàctica que servisca com punt de partida per a començar a treballar ABP. A més la programació també té com a raó de ser concretar i aplicar les nocions, tècniques i destreses teòriques treballades durant la realització del màster. El fet d’emprar la metodologia ABP es deu a que després de la realització d’una recerca bibliogràfica de diferents metodologies, l’ABP es va mostrar com una metodologia molt adequada per tal de complir els objectius de la ESO a la Comunitat Valenciana. La implementació d’ABP permet, entre altres, practicar el treball en equip, permet atendre la diversitat de l’aula, ajuda a desenvolupar destreses de recerca crítica, afavoreix la capacitat d’aprendre a aprendre i fomenta l’esperit emprenedor. A més d’ABP s’ha realitzat diferents activitats utilitzant altres metodologies sempre de manera justificada per tal d’assolir els objectius didàctics marcats. De manera que ABP és el marc de la programació però s’han utilitzat més metodologies. En la programació didàctica també s’ha volgut posar especial atenció a l’avaluació. Entenent l’avaluació no sols com un procés acreditatiu, si no com a procés del propi aprenentatge. S’ha fet una recerca de diferents autors per tal de determinar quines eren les tècniques més adients en l’actual programació i s’ha escollit entre altres tècniques l’avaluació entre iguals, la utilització de rúbriques i l’avaluació inicial. A més de l’avaluació dels alumnes, s’ha reservat un espai per tal d’avaluar la funció docent, de manera que aquesta programació servisca per a començar un procés de millora continua en el docent. Amb tot aquesta programació pretén ser un punt de partida sobre el qual començar a treballar la metodologia ABP i iniciar un procés de millora continua en el professor que l’execute.ca_CA
dc.format.extent84 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació Didáctica d'Informàtica (3erESO): Fer un videojoc amb ABPca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem