Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació didàctica del Bloc "La Biosfera en el Planeta Terra" En Biologia de 1er d'ESO
dc.contributor.author | Arenós Solé, Montserrat | |
dc.contributor.other | Vicedo Jover, Begonya | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2019-09-09T10:25:31Z | |
dc.date.available | 2019-09-09T10:25:31Z | |
dc.date.issued | 2019-07-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183693 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest treball final de Màster (TFM) en Professorat d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, correspon a la modalitat 3 de TFM: Planificació i/o programació curricular. Dins de l’especialitat de Ciències Naturals, i consisteix en la programació del Bloc 3 de l’assignatura de Biologia i Geologia per a 1r d’ESO (Educació Secundària Obligatòria) segons el Reial Decret 1105/2014 elaborat pel govern d’Espanya i del decret 87/2015 elaborat pel govern de la Generalitat Valenciana. A partir del qual s’han elaborat 3 unitats didàctiques dins del bloc de la diversitat en el planeta Terra. Els objectius d’aquest TFM són: establir un patró per a elaborar futures unitats didàctiques; aplicar els coneixements teòrics/pràctics apresos durant el màster; aplicar de manera millorada les activitats realitzades durant les pràctiques; elaborar unitats didàctiques utilitzant metodologies didàctiques que permeten aprendre continguts arribant a un coneixement profund i raonat; i tractar de proposar activitats que ajuden a demostrar i profunditzar el coneixement teòric. Pel que fa als principals resultats, s’ha aconseguit realitzar tres unitats didàctiques que tenen una certa coherència de contingut, a més s’han proposat activitats millorades després de l’estada en pràctiques, la proposta d’activitats de laboratori està molt lligada a la teoria, i aquestes no es van poder realitzar durant les pràctiques. Per tal d’assegurar-nos i demostrar que les unitats didàctiques funcionen caldria posar-les en pràctica. | ca_CA |
dc.format.extent | 123 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació didàctica del Bloc "La Biosfera en el Planeta Terra" En Biologia de 1er d'ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809