Programació didàctica del Bloc "La Biosfera en el Planeta Terra" En Biologia de 1er d'ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació didàctica del Bloc "La Biosfera en el Planeta Terra" En Biologia de 1er d'ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Vicedo Jover, Begonya; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalFecha de publicación
2019-07-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest treball final de Màster (TFM) en Professorat d’Educació Secundària
Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes,
correspon a la modalitat 3 de TFM: Planificació i/o programació ... [+]
Aquest treball final de Màster (TFM) en Professorat d’Educació Secundària
Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes,
correspon a la modalitat 3 de TFM: Planificació i/o programació curricular. Dins
de l’especialitat de Ciències Naturals, i consisteix en la programació del Bloc 3
de l’assignatura de Biologia i Geologia per a 1r d’ESO (Educació Secundària
Obligatòria) segons el Reial Decret 1105/2014 elaborat pel govern d’Espanya i
del decret 87/2015 elaborat pel govern de la Generalitat Valenciana. A partir del
qual s’han elaborat 3 unitats didàctiques dins del bloc de la diversitat en el
planeta Terra.
Els objectius d’aquest TFM són: establir un patró per a elaborar futures
unitats didàctiques; aplicar els coneixements teòrics/pràctics apresos durant el
màster; aplicar de manera millorada les activitats realitzades durant les
pràctiques; elaborar unitats didàctiques utilitzant metodologies didàctiques que
permeten aprendre continguts arribant a un coneixement profund i raonat; i
tractar de proposar activitats que ajuden a demostrar i profunditzar el
coneixement teòric.
Pel que fa als principals resultats, s’ha aconseguit realitzar tres unitats
didàctiques que tenen una certa coherència de contingut, a més s’han proposat
activitats millorades després de l’estada en pràctiques, la proposta d’activitats de
laboratori està molt lligada a la teoria, i aquestes no es van poder realitzar durant
les pràctiques. Per tal d’assegurar-nos i demostrar que les unitats didàctiques
funcionen caldria posar-les en pràctica. [-]
Palabras clave / Materias
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess