Mostrar el registro sencillo del ítem
Programació Didàctica sintética per a Biologia i Geologia, 4t ESO
dc.contributor.author | Albert Rabaza, Cristina | |
dc.contributor.other | Meseguer Costa, Sergio | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural | |
dc.date.accessioned | 2019-09-06T13:08:33Z | |
dc.date.available | 2019-09-06T13:08:33Z | |
dc.date.issued | 2019-07-15 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/183678 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest document correspon al Treball Final de Màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes de la Universitat Jaume I del curs 2018/ 2019. Està emmarcat en la modalitat 3, planificació i/o programació curricular per a l’assignatura de Biologia i Geologia de 4t d’ESO. Contextualitzada en l’IES Els Ports de Morella i per tant adaptada a la realitat del centre. Tenint en compte tots els elements del currículum i en base al marc legal actual, es desenvolupen 3 unitat didàctiques situades en el 2n i 3r trimestre del curs a mode de síntesi representativa del que seria una programació anual completa. Les unitats programades corresponen als Blocs 2 (L’evolució de la vida), 3 (La dinàmica de la Terra) i 4 (Ecologia i medi ambient), sent el Bloc 1 (Metodologia científica i projecte d’investigació), un bloc transversal durant tota l’assignatura. Així doncs, aquesta programació didàctica sintètica planteja una metodologia activa, participativa i cooperativa amb un conjunt d’estratègies, procediments i accions planificades i organitzades de manera conscient i reflexiva, amb la finalitat de possibilitar l’aprenentatge de l’alumnat. Finalment, és evident que tota activitat que es vulga cloure amb èxit necessita una planificació per evitar la improvisació i anticipar-se als imprevistos, per tant, aquesta programació pretén establir les bases de l’actuació docent d’una manera senzilla d’entendre i seguir per a qualsevol professor o professora que haguera de posar-la en pràctica, sempre tenint en compte que ha de ser oberta i flexible per qualsevol canvi i millora que puga necessitar al ser aplicada a l’aula. | ca_CA |
dc.format.extent | 62 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Programació Didàctica sintética per a Biologia i Geologia, 4t ESO | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809