Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.authorAlbert Rabaza, Cristina
dc.contributor.otherMeseguer Costa, Sergio
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi Natural
dc.date.accessioned2019-09-06T13:08:33Z
dc.date.available2019-09-06T13:08:33Z
dc.date.issued2019-07-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/183678
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019.ca_CA
dc.description.abstractAquest document correspon al Treball Final de Màster (TFM) del Màster Universitari en Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d’Idiomes de la Universitat Jaume I del curs 2018/ 2019. Està emmarcat en la modalitat 3, planificació i/o programació curricular per a l’assignatura de Biologia i Geologia de 4t d’ESO. Contextualitzada en l’IES Els Ports de Morella i per tant adaptada a la realitat del centre. Tenint en compte tots els elements del currículum i en base al marc legal actual, es desenvolupen 3 unitat didàctiques situades en el 2n i 3r trimestre del curs a mode de síntesi representativa del que seria una programació anual completa. Les unitats programades corresponen als Blocs 2 (L’evolució de la vida), 3 (La dinàmica de la Terra) i 4 (Ecologia i medi ambient), sent el Bloc 1 (Metodologia científica i projecte d’investigació), un bloc transversal durant tota l’assignatura. Així doncs, aquesta programació didàctica sintètica planteja una metodologia activa, participativa i cooperativa amb un conjunt d’estratègies, procediments i accions planificades i organitzades de manera conscient i reflexiva, amb la finalitat de possibilitar l’aprenentatge de l’alumnat. Finalment, és evident que tota activitat que es vulga cloure amb èxit necessita una planificació per evitar la improvisació i anticipar-se als imprevistos, per tant, aquesta programació pretén establir les bases de l’actuació docent d’una manera senzilla d’entendre i seguir per a qualsevol professor o professora que haguera de posar-la en pràctica, sempre tenint en compte que ha de ser oberta i flexible per qualsevol canvi i millora que puga necessitar al ser aplicada a l’aula.ca_CA
dc.format.extent62 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleProgramació Didàctica sintética per a Biologia i Geologia, 4t ESOca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem