Programació Didàctica sintética per a Biologia i Geologia, 4t ESO
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Programació Didàctica sintética per a Biologia i Geologia, 4t ESOAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Meseguer Costa, Sergio; Universitat Jaume I. Departament de Ciències Agràries i del Medi NaturalFecha de publicación
2019-07-15Editor
Universitat Jaume IResumen
Aquest document correspon al Treball Final de Màster (TFM) del Màster Universitari en
Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d’Idiomes de la Universitat ... [+]
Aquest document correspon al Treball Final de Màster (TFM) del Màster Universitari en
Professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i
Ensenyaments d’Idiomes de la Universitat Jaume I del curs 2018/ 2019.
Està emmarcat en la modalitat 3, planificació i/o programació curricular per a l’assignatura de
Biologia i Geologia de 4t d’ESO. Contextualitzada en l’IES Els Ports de Morella i per tant adaptada
a la realitat del centre.
Tenint en compte tots els elements del currículum i en base al marc legal actual, es
desenvolupen 3 unitat didàctiques situades en el 2n i 3r trimestre del curs a mode de síntesi
representativa del que seria una programació anual completa. Les unitats programades
corresponen als Blocs 2 (L’evolució de la vida), 3 (La dinàmica de la Terra) i 4 (Ecologia i medi
ambient), sent el Bloc 1 (Metodologia científica i projecte d’investigació), un bloc transversal
durant tota l’assignatura.
Així doncs, aquesta programació didàctica sintètica planteja una metodologia activa,
participativa i cooperativa amb un conjunt d’estratègies, procediments i accions planificades i
organitzades de manera conscient i reflexiva, amb la finalitat de possibilitar l’aprenentatge de
l’alumnat.
Finalment, és evident que tota activitat que es vulga cloure amb èxit necessita una planificació
per evitar la improvisació i anticipar-se als imprevistos, per tant, aquesta programació pretén
establir les bases de l’actuació docent d’una manera senzilla d’entendre i seguir per a qualsevol
professor o professora que haguera de posar-la en pràctica, sempre tenint en compte que ha de
ser oberta i flexible per qualsevol canvi i millora que puga necessitar al ser aplicada a l’aula. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP139. Curs: 2018/2019.
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess