Mostrar el registro sencillo del ítem
Millora de l’aprenentatge de l’assignatura de Física i Química
dc.contributor.author | Notari Gil, Beatriz | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2019-05-20T11:41:39Z | |
dc.date.available | 2019-05-20T11:41:39Z | |
dc.date.issued | 2019-03-21 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/182533 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP119. Curs: 2018/2019. | ca_CA |
dc.description.abstract | En aquest Treball Final de Màster s’utilitza la modalitat 1 de millora educativa en l’àmbit del pràcticum i seguint la metodologia d’investigació-acció sobre la pròpia pràctica en el pràcticum per a implementar un pla d’acció en una determinada àrea de millora. En primer lloc, s’identifica una àrea de millora durant el període d’observació i es busquen propostes d’actuació. A continuació, s’implementa una de les propostes i es posa en marxa durant el pràcticum. Finalment, s’analitzen les dades recollides i es reflexiona sobre aquestes per fer noves propostes de millora. En concret, el projecte s’ha desenvolupat durant el pràcticum del Màster de Professorat d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’Idiomes, en el col·legi Illes Columbretes de Borriana. Es treballa amb el desinterés que tenen els alumnes d’ESO per l’assignatura de Física i Química, i per a donar resposta a aquest problema es proposa un canvi amb el procés d’ensenyament-aprenentatge. En aquest treball es pretén demostrar que si es canvien les metodologies tradicionals d’ensenyament, en les que el professor parla i els alumnes escolten, per unes altres més actives s’augmenta l'interés dels alumnes per l´assignatura de Física i Química, i per tant, es podria reduir el fracàs escolar. En aquest TFM s’han utilitzat diferents instruments, com ara, enquestes i l’observació per a poder verificar si les noves metodologies de treball utilitzades han millorat el procés d’ensenyament-aprenentatge i si ha augmentat el nivell d'interés per l’assignatura de Física i Química. Per a recollir els resultats de l’aplicació de la millora educativa s’han fixat una sèrie d’indicadors per saber si hem pogut aconseguir els objectius proposats. En finalitzar el treball els resultats obtinguts han sigut satisfactoris, ja que he aconseguit que els alumnes siguen més participatius i ha augmentat el nivell d'interés per l’assignatura de Física i Química | ca_CA |
dc.format.extent | 52 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Millora de l’aprenentatge de l’assignatura de Física i Química | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809