Mostrar el registro sencillo del ítem
Aprenentatge basat en metodologies més actives
dc.contributor.author | Guinot Meneu, Marta | |
dc.contributor.other | Canales Leiva, Joaquim | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i Construcció | |
dc.date.accessioned | 2019-01-24T12:53:09Z | |
dc.date.available | 2019-01-24T12:53:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/180147 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018 | ca_CA |
dc.description.abstract | El Treball Final de Màster que es presenta en aquest document pertany a la Modalitat 1. Millora educativa d'acord amb la Normativa General de TFM de la Universitat Jaume I. Aquest treball s'ha dut a terme durant el període de pràctiques del màster en l'assignatura de tecnologia en l'IES de Betxí. Durant la primera fase d'observació, en el grup A i en el grup PMAR de segon de l'ESO es va detectar una falta d'atenció i motivació per part de l'alumnat en aquesta assignatura, la qual és Per tant, aquest treball s'ha realitzat amb el propòsit d'intentar millorar la pràctica educativa, durant la unitat didàctica "L'electricitat", canviant la metodologia utilitzada. S'ha passat d'emprar una metodologia tradicional centrada en el professor a usar metodologies més participatives i actives centrades en l'alumnat. Les activitats proposades en el pla d'acció fan referència a diferents tècniques, com la flipped classrom, la resolució per parelles d'exercicis de forma cooperativa, kahoot, la gamificació el concurs de Vires. Al mateix temps que s'ha desenvolupat el pla d'acció, s'ha observat aquesta implementació, amb diferents mètodes per tal que siga el més objectiva possible. Per últim s'han analitzat els resultats obtinguts arran d'aquesta millora amb els quals s'han obtingut unes reflexions i unes conclusions favorables. Ja que, s'ha comprovat com la implementació de metodologies actives afavorix la implicació de l’estudiantat en l'assignatura. | ca_CA |
dc.format.extent | 65 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Aprenentatge basat en metodologies més actives | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809