Aprenentatge basat en metodologies més actives
Ver/ Abrir
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMEste recurso está restringido
Metadatos
Título
Aprenentatge basat en metodologies més activesAutoría
Tutor/Supervisor; Universidad.Departamento
Canales Leiva, Joaquim; Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria Mecànica i ConstruccióFecha de publicación
2018Editor
Universitat Jaume IResumen
El Treball Final de Màster que es presenta en aquest document pertany a la Modalitat 1. Millora
educativa d'acord amb la Normativa General de TFM de la Universitat Jaume I.
Aquest treball s'ha dut a terme durant el ... [+]
El Treball Final de Màster que es presenta en aquest document pertany a la Modalitat 1. Millora
educativa d'acord amb la Normativa General de TFM de la Universitat Jaume I.
Aquest treball s'ha dut a terme durant el període de pràctiques del màster en l'assignatura de
tecnologia en l'IES de Betxí. Durant la primera fase d'observació, en el grup A i en el grup PMAR
de segon de l'ESO es va detectar una falta d'atenció i motivació per part de l'alumnat en aquesta
assignatura, la qual és
Per tant, aquest treball s'ha realitzat amb el propòsit d'intentar millorar la pràctica educativa,
durant la unitat didàctica "L'electricitat", canviant la metodologia utilitzada. S'ha passat d'emprar
una metodologia tradicional centrada en el professor a usar metodologies més participatives i
actives centrades en l'alumnat.
Les activitats proposades en el pla d'acció fan referència a diferents tècniques, com la flipped
classrom, la resolució per parelles d'exercicis de forma cooperativa, kahoot, la gamificació el
concurs de Vires.
Al mateix temps que s'ha desenvolupat el pla d'acció, s'ha observat aquesta implementació, amb
diferents mètodes per tal que siga el més objectiva possible.
Per últim s'han analitzat els resultats obtinguts arran d'aquesta millora amb els quals s'han
obtingut unes reflexions i unes conclusions favorables. Ja que, s'ha comprovat com la
implementació de metodologies actives afavorix la implicació de l’estudiantat en l'assignatura. [-]
Palabras clave / Materias
Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching
Descripción
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi SAP129. Curs: 2017/2018
Tipo de documento
info:eu-repo/semantics/masterThesisDerechos de acceso
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess