Mostrar el registro sencillo del ítem
Materials didàctis per a un aprenentatge basat en projectes: els plàstics
dc.contributor.author | Ferrandis i Garcia, Anna | |
dc.contributor.other | Marqués Andrés, María Mercedes | |
dc.date.accessioned | 2018-02-19T10:46:02Z | |
dc.date.available | 2018-02-19T10:46:02Z | |
dc.date.issued | 2017-11-23 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/172924 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2016/2017 | ca_CA |
dc.description.abstract | El present document constitueix la memòria de treball final del Màster Universitari en Professor/a d’ESO i Batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes de la Universitat Jaume I, que pretén ser un instrument de síntesi del conjunt de les competències i ensenyaments desenvolupats durant el màster i, on l’objectiu final és l’elaboració de materials didàctics per al tema Els Plàstics, inscrita al currículum de Tecnologia en el curs de 3er d’ESO. Es correspon amb la Modalitat 6: Materials didàctics, dins de les tipologies establertes en la normativa general per als treballs finals de màster (a partir d’ara TFM). En aquest apartat, s’estipula que el TFM ha de presentar l’elaboració de materials didàctics específics, innovacions educatives, recursos i eines tecnològiques d’ús educatiu. És aquesta la modalitat que es presenta a continuació, tot seguint els preceptes establerts dins del marc teòric del constructivisme i fent servir la metodologia d’Aprenentatge Basat en Projectes (ABP). Una vegada contextualitzat i justificat el tema del projecte dins del marc legislatiu actual, s’exposen els elements bàsics del currículum que junt amb les competències clau i els criteris d’avaluació marquen els objectius perseguits. Al mateix temps, i seguint aquestes pautes marcades per la llei, es desenvolupa el projecte específic per al tema i l’assignatura, tot vinculant‐lo amb la metodologia específica i l’ABP. D’aquesta forma, al llarg del treball es detalla la definició i les característiques principals de l’ABP segons els experts i s’aplica a la situació concreta del tema Els Plàstics, establint els continguts, competències clau, criteris d’avaluació, metodologia, temporització i descripció de les activitats realitzades i els recursos emprats per al seu desenvolupament. Per finalitzar, s’exposen les conclusions extretes al llarg de l’elaboració del projecte i la valoració personal, així com la bibliografia consultada per a la seva realització. | ca_CA |
dc.format.extent | 63 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights.uri | http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Materials didàctis per a un aprenentatge basat en projectes: els plàstics | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/restrictedAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809