Materials didàctis per a un aprenentatge basat en projectes: els plàstics
Metadata
Show full item recordcomunitat-uji-handle:10234/158176
comunitat-uji-handle2:10234/71345
comunitat-uji-handle3:10234/92228
comunitat-uji-handle4:
TFG-TFMThis resource is restricted
Metadata
Title
Materials didàctis per a un aprenentatge basat en projectes: els plàsticsAuthor (s)
Tutor/Supervisor; University.Department
Marqués Andrés, María MercedesDate
2017-11-23Publisher
Universitat Jaume IAbstract
El present document constitueix la memòria de treball final del Màster Universitari
en Professor/a d’ESO i Batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes de la Universitat Jaume I, que
pretén ser un instrument de síntesi ... [+]
El present document constitueix la memòria de treball final del Màster Universitari
en Professor/a d’ESO i Batxillerat, FP i ensenyament d’Idiomes de la Universitat Jaume I, que
pretén ser un instrument de síntesi del conjunt de les competències i ensenyaments
desenvolupats durant el màster i, on l’objectiu final és l’elaboració de materials didàctics per
al tema Els Plàstics, inscrita al currículum de Tecnologia en el curs de 3er d’ESO.
Es correspon amb la Modalitat 6: Materials didàctics, dins de les tipologies
establertes en la normativa general per als treballs finals de màster (a partir d’ara TFM). En
aquest apartat, s’estipula que el TFM ha de presentar l’elaboració de materials didàctics
específics, innovacions educatives, recursos i eines tecnològiques d’ús educatiu. És aquesta
la modalitat que es presenta a continuació, tot seguint els preceptes establerts dins del marc
teòric del constructivisme i fent servir la metodologia d’Aprenentatge Basat en Projectes
(ABP).
Una vegada contextualitzat i justificat el tema del projecte dins del marc legislatiu
actual, s’exposen els elements bàsics del currículum que junt amb les competències clau i els
criteris d’avaluació marquen els objectius perseguits. Al mateix temps, i seguint aquestes
pautes marcades per la llei, es desenvolupa el projecte específic per al tema i l’assignatura,
tot vinculant‐lo amb la metodologia específica i l’ABP. D’aquesta forma, al llarg del treball es
detalla la definició i les característiques principals de l’ABP segons els experts i s’aplica a la
situació concreta del tema Els Plàstics, establint els continguts, competències clau, criteris
d’avaluació, metodologia, temporització i descripció de les activitats realitzades i els recursos
emprats per al seu desenvolupament. Per finalitzar, s’exposen les conclusions extretes al
llarg de l’elaboració del projecte i la valoració personal, així com la bibliografia consultada
per a la seva realització. [-]
Subject
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
![](/xmlui/themes/Mirage2/images/uji/materia_peq.png)
Description
Treball Final de Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs: 2016/2017
Type
info:eu-repo/semantics/masterThesisRights
http://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess
info:eu-repo/semantics/restrictedAccess