Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorAgut Betoret, Francesc
dc.contributor.authorRobles de Buenaventura, Delia
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament de Psicologia Evolutiva, Educativa, Social i Metodologia
dc.date.accessioned2016-12-23T11:51:08Z
dc.date.available2016-12-23T11:51:08Z
dc.date.issued2016-11-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/165235
dc.descriptionTreball Final de Grau en Mestre o Mestra d'Educació Infantil. Codi: MI1040. Curs acadèmic 2015-2016ca_CA
dc.description.abstractEl present treball ha estat proposat amb l'objectiu de crear una proposta d'intervenció que faja possible el treball de la resiliència dins l'aula d'educació infantil de manera simultània i transversal amb els continguts que proposa el currículum per a l'educació infantil. Considere ben necessari que des de menuts i de la nostra mà, la mà dels i les mestres que estem dins les aules d'educació infantil, els alumnes aprenguen a saber com enfrontar-se als entrebancs que s'aniran trobant al llarg de la seua vida. Hem d'ensenyar-los a saber enfocar la seua mirada cap endavant i fer-los veure que tot i que els problemes existeixen i tots i totes els tenim, és possible enfrontar-los i construir un nou futur encara amb les dificultats que en el camí trobem i trobarem. Que encara que de vegades sembla que tot és fosc i no podrem eixir d'eixa mena de forat, és possible fer-ho, perquè tot té solució. Hem de ser els seus guies, la seua ajuda fora del nucli familiar, el seu punt de suport quan necessiten alé perquè es creuen perduts o enfonsats Aquest és un treball difícil considerant l'edat dels infants, però no és més que la iniciació al pensament madur, a la pausa i la reflexió necessàries després del problema. Hem de ser les persones qui els facen reflexionar i els ensenyem que les coses poden veure's de tantes maneres com nosaltres vulguem, que tot serà tan fàcil o tan difícil com vulguem fer-ho. Encara que també els hem d'ensenyar que no sempre podem decidir enfront d'aquestes situacions, si més no, quasi mai les elegim i vénen donades per l'atzar. Però, el que sí que podem decidir és el com enfrontar-nos als problemes i de quina manera actuar davant d'aquests, i açò és el que volem aconseguir que ells vegen i aprenguen a fer per si mateixos. Amb açò, vull que els meus alumnes aprenguen a ser persones resilients i valentes, que s'enfronten davant de les dificultats i decideixen que volen fer i de quina manera, que vajen sempre endavant, amb o sense ajuda. Perquè això és la vida, anar sempre endavant. De vegades de manera més fàcil, de vegades de manera més difícil, de vegades amb companyia i de vegades sols, però és un camí que hem de recórrer nosaltres, sense més ni menys, i és el que vull que els meus alumnes siguen capaços de començar a aprendre.ca_CA
dc.description.abstractThe present work has been proposed by the target to create an intervention proposal that possibles trip the work of the resilience inside the classroom of infantile education of a simultaneous and transverse way with the contents that proposes the resume for the infantile education. We have to teach them to be able to focus it look as for the problems, and make them see that in spite of questions they exist and we all have them, it is possible to face them and to construct a new future still with the difficulties that in the way we find and we will find. That although sometimes it seems that everything is dark and we will not be able to go out of this type of hole, it is possible to do it, because everything has solution. We have to be its guides, its help out of the familiar nucleus, its point of rest when they need breath because they're considered lost or sunken. This is a difficult work considering the age of the children, but it is only the beginning to necessary mature thought, the break and the reflection after the problem. We have to be the persons who make them reflect and teach them that the things can turns of so many ways like us let's want, that everything will be so easy or so difficult how let's want to do it. Although also we must let them know that not always we can decide opposite to these situations, it's more, hardly ever we choose them and they come themselves. But what yes we can decide is the way offacing us to these problems, as we want to act before these, and this is that we want to achieve that they see and learn to do for themselves. With this, I want that my pupils learn to be resilient persons and brave, that they stand firm before the adversities and decide what they want to do and of what way, that they always go ahead, with or without help. Beacause this is the life, always go ahead. Sometimes in an easier way, sometimes in a more difficult way, sometimes with compant and sometimes only, but it's a way that we have to cover, not any more not less, and it's what I want that my pupils are capable of beginning learning.ca_CA
dc.format.extent35 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rights.urihttp://rightsstatements.org/vocab/CNE/1.0/*
dc.subjectGrau en Mestre o Mestra d'Educació Infantilca_CA
dc.subjectGrado en Maestro o Maestra de Educación Infantilca_CA
dc.subjectBachelor's Degree in Preschool Educationca_CA
dc.subjectresiliènciaca_CA
dc.subjectpromocióca_CA
dc.subjecteducació infantilca_CA
dc.subjectaprendreca_CA
dc.subjectresilienceca_CA
dc.subjectpromotionca_CA
dc.subjectinfantile educationca_CA
dc.subjectlearnca_CA
dc.titleLa Resiliència: Disseny d'una proposta d'intervenció en l'educació infantilca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Gradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem