Listar UJI: Trabajos académicos por título
-
L’experiència del Centre de Menors Pi gros de Castelló : activitats cooperatives
Universitat Jaume I (2015)El projecte que mostrem a continuació ha sigut realitzat en el Centre de Menors Pi Gros de Castelló, l'alumnat en aquest centre compleix mesures judicials i, a més, aquest està considerat com Centre d'Acció Educativa ... -
L’expressió escrita en alumnes de Primària: Cooperació i aprenentatge en l’aula inclusiva
Universitat Jaume I (2015-07-17)El foment de l’escola inclusiva és important per donar a conèixer que tots els alumnes tenen el dret de poder estar i aprendre junts, sense barreres. En aquest treball, es profunditza sobre l’expressió escrita en alumnes ... -
L’hort escolar com a recurs multidisciplinar en quart curs d'Educació Primària
Universitat Jaume I (2020-06-16)L’hort escolar és un recurs espacial que ens aporta grans possibilitats a les i els docents a l’hora de proporcionar a l’alumnat una educació innovadora i motivadora per a elles i ells. Permet que aquestes i aquests ... -
L’hort escolar com a recurs pedagògic
Universitat Jaume I (2020-06-16)L’hort durant molts anys ha sigut el mètode de treball i de subsistència de moltes persones, ja que l’agricultura ha anat evolucionant des de la recol·lecció per a u mateix, passant per ser la moneda de canvi, fins a ser ... -
L’hort escolar ecològic
Universitat Jaume I (2019-07-12)Aquest Treball de Final de Grau està destinat a la creació d'un material didàctic amb activitats multidisciplinàries dirigides per a tota la comunitat educativa. En aquest cas, està especialment dissenyat per a portar-lo ... -
L’impacte de Netflix en la Traducció Audiovisual: L’anàlisi de les sincronies en el doblatge a l’anglés de La Casa de Papel
Universitat Jaume I (2019-06-11)En aquest treball s’analitza un aspecte del doblatge a l’anglés de la sèrie original de Netflix Money Heist. En concret, s’analitza l’estàndard de doblatge que comprén els tres tipus de sincronies: la sincronia labial, ... -
L’itinerari didàctic: un cas pràctic. El patrimoni a Sant Carles de la Ràpita
Universitat Jaume I (2018-03-26) -
L’oralitat prefabricada en les sèries de dibuixos animats de producció pròpia i aliena. Anàlisi comparativa entre els models d’À Punt Mèdia i TV3
Universitat Jaume I (2021-06-11)Aquest treball de fi de grau té com a finalitat analitzar l’oralitat prefabricada, tret específic dels texts audiovisuals, en els dibuixos animats, tant de producció pròpia com de producció aliena, i les versions que han ... -
L’Orde de Montesa en època moderna
Universitat Jaume I (2017-10-27)La Orden de Santa María de Montesa y San Jorge de Alfama se desarrolló en la historia moderna gracias a los diferentes monarcas, cuya administración perpetua de la misma llevó a cabo una importante ayuda para su desarrollo ... -
L’star-system televisiu: estudi del cas de la construcció d’estreles de l’entreteniment d’À Punt Mèdia
Universitat Jaume I (2021-06-15)Els presentadors i presentadores de televisió són un dels factors responsables de l’èxit o el fracàs que pot comportar un programa de televisió i més encara el d’una cadena. És per això que, per a una cadena autonòmica ... -
L’ús de la pissarra digital com a instrument motivador e inclusiu
Universitat Jaume I (2023-06-07)Aquest treball de final de grau naix de la necessitat de motivar a l’alumnat. Després d’observar la situació en diferents centres i parlar amb alguns mestres, m’he adonat que ens trobem al davant d’un alumnat completament ... -
L’ús de la Pissarra Digital Interactiva en l’IES Els Ports (Morella)
Universitat Jaume I (2018-07-19)This document of TFM shows an analysis of the use of the Information and the Communication Technologies (ICT) and the Interactive Whiteboard (IWB) in the centres of Compulsory Secondary Education and specifically in the ... -
L’ús de les dramatitzacions històriques en Educació Primària
Universitat Jaume I (2015-06-17)Les dramatitzacions són una ferramenta molt poc utilitzada en l’àrea d’Història i que ofereix grans possibilitats per a ser treballada. Aquestes constitueixen una proposta innovadora que motiva l’alumnat a aprendre durant ... -
L’ús de les TIC en la didàctica de les ciències experimentals en infantil i primària
Universitat Jaume I (2015-06-18)Avui en dia, els ordinadors i l’accés a Internet en la majoria de les aules dels centres educatius és una realitat. A l’igual que la majoria dels xiquets i les xiquetes estan molt familiaritzats amb les TIC. Aquest Treball ... -
L’ús de tècniques de gamificació per a millorar la motivació dels alumnes de FOL
Universitat Jaume I (2022-07-20)A continuació es podrà observar com he anat desenvolupant un treball final de màster de tipus millora educativa. Què finalitat té això? Aquest tipus de modalitat s’utilitza quan en classe es detecta un problema, en aquest ... -
L’ús del microvídeo a Facebook. Els casos de “El País”, “La Vanguardia” i “Periódico Mediterráneo”
Universitat Jaume I (2018-07-09)El vídeo s’ha convertit en una peça clau per a la informació periodística en els últims anys donada l’alta facilitat de producció i sobretot de distribució a través de les xarxes socials. El consum d’informació cada ... -
M'estimes? Projecte de prevenció de les relacions abusives en la parella adolescent
Universitat Jaume I (2017)El present treball correspon a la ideació, organització i justificació teòrica d'un projecte formatiu de prevenció de les relacions abusives dins de l'àmbit sexo-afectiu en adolescents i joves. En el projecte de prevenció ... -
M-flashcarding como recurso de aprendizaje del HTML
Universitat Jaume I (2017-07-20)La educación del siglo XXI utiliza las llamadas nuevas metodologías de aprendizaje, las cuales están centradas en el alumnado, y en ellas el profesor pasa de ser un mero transmisor de la información a ser un facilitador ... -
M@sterTec Materiales para un ABP de museografía con Realidad Aumentada en Tecnología de 3ESO
Universitat Jaume I (2017)Presentación El presente documento, realizado como Trabajo Final para el Máster de profesorado de Secundaria de la UJI en la especialidad de tecnología, se encuadra en la modalidad de elaboración de materiales didácticos ... -
Machine Learning techniques applied to the development of a strategy battle video game
Universitat Jaume I (2017)In the last years, the research of Artificial Intelligence techniques in the field of robotics has made a huge advance that, joined to the evolution of the processing capacity of CPUs, allows other fields to take advantage ...