Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMoliner García, Odet
dc.contributor.authorLópez Gil, Mònica
dc.contributor.otherUniversitat Jaume I. Departament d'Educació
dc.date.accessioned2015-01-27T11:30:48Z
dc.date.available2015-01-27T11:30:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/113379
dc.descriptionTreball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs: 2013/2014ca_CA
dc.description.abstractActualment, cada vegada són més les persones amb diversitat funcional escolaritzades en centres educatius ordinaris. Donar una resposta educativa adequada a les característiques de cada alumne, és una tasca que correspon als agents educatius del centre. Aquesta, lluny de pretendre emmascarar la situació de l’alumne, ha de fer front a la realitat i s’ha de vertebrar sobre mesures que milloren la seua presència, participació i aprenentatge. A banda de les adaptacions d’accés o curriculars que pugue requerir qualsevol alumne, també cal tindre presents altres mesures per tal que l’alumnat es trobe inclòs dintre del sistema educatiu. Un dels aspectes que cal cuidar són les actituds dels iguals i del propi professorat cap a la diversitat. En el següent treball es recull un procés d’investigació-acció realitzat en una aula de 2n d’educació primària on es troba escolaritzat un alumne amb diversitat funcional. El treball es fonamentat en dos àmbits. Per una banda, s’ha indagat sobre l’àmbit socioafectiu, la qual cosa ha requerit reflexionar envers les actituds submergides en les pràctiques docents utilitzades pel tutor de l’aula, així com les actituds dels iguals. El segon aspecte que s’aborda en el treball, està vinculat als problemes de regulació del comportament que presenta l’alumne sobre el qual s’ha originat la intervenció.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Psicopedagogiaca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Psicopedagogíaca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Educational Psychologyca_CA
dc.subjectAlumnos discapacitadosca_CA
dc.subjectInvestigación-acciónca_CA
dc.subjectIntegración escolarca_CA
dc.subjectAfectividad en los alumnosca_CA
dc.subject.otherInfants discapacitatsca_CA
dc.subject.otherAfectivitat en els infantsca_CA
dc.subject.otherIntegració escolarca_CA
dc.titleIntervenció psicopedagògica per a la millora d’aspectes socioafectius i conductuals a l’aulaca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain