Mostrar el registro sencillo del ítem
Intervenció psicopedagògica per a la millora d’aspectes socioafectius i conductuals a l’aula
dc.contributor | Moliner García, Odet | |
dc.contributor.author | López Gil, Mònica | |
dc.contributor.other | Universitat Jaume I. Departament d'Educació | |
dc.date.accessioned | 2015-01-27T11:30:48Z | |
dc.date.available | 2015-01-27T11:30:48Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/113379 | |
dc.description | Treball Final de Màster Universitari en Psicopedagogia. Codi: SAW020. Curs: 2013/2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | Actualment, cada vegada són més les persones amb diversitat funcional escolaritzades en centres educatius ordinaris. Donar una resposta educativa adequada a les característiques de cada alumne, és una tasca que correspon als agents educatius del centre. Aquesta, lluny de pretendre emmascarar la situació de l’alumne, ha de fer front a la realitat i s’ha de vertebrar sobre mesures que milloren la seua presència, participació i aprenentatge. A banda de les adaptacions d’accés o curriculars que pugue requerir qualsevol alumne, també cal tindre presents altres mesures per tal que l’alumnat es trobe inclòs dintre del sistema educatiu. Un dels aspectes que cal cuidar són les actituds dels iguals i del propi professorat cap a la diversitat. En el següent treball es recull un procés d’investigació-acció realitzat en una aula de 2n d’educació primària on es troba escolaritzat un alumne amb diversitat funcional. El treball es fonamentat en dos àmbits. Per una banda, s’ha indagat sobre l’àmbit socioafectiu, la qual cosa ha requerit reflexionar envers les actituds submergides en les pràctiques docents utilitzades pel tutor de l’aula, així com les actituds dels iguals. El segon aspecte que s’aborda en el treball, està vinculat als problemes de regulació del comportament que presenta l’alumne sobre el qual s’ha originat la intervenció. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Psicopedagogia | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Psicopedagogía | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Educational Psychology | ca_CA |
dc.subject | Alumnos discapacitados | ca_CA |
dc.subject | Investigación-acción | ca_CA |
dc.subject | Integración escolar | ca_CA |
dc.subject | Afectividad en los alumnos | ca_CA |
dc.subject.other | Infants discapacitats | ca_CA |
dc.subject.other | Afectivitat en els infants | ca_CA |
dc.subject.other | Integració escolar | ca_CA |
dc.title | Intervenció psicopedagògica per a la millora d’aspectes socioafectius i conductuals a l’aula | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Master Universitari en Psicopedagogia [233]
SAW020, SAW021, SAW022, SAW023