Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorMarqués Andrés, Mercedes
dc.contributorUniversitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors
dc.contributor.authorGisbert Sabater, Sonia
dc.date.accessioned2015-01-23T09:05:02Z
dc.date.available2015-01-23T09:05:02Z
dc.date.issued2014-11-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10234/113021
dc.descriptionTreball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs acadèmic 2013-2014ca_CA
dc.description.abstractAquest Treball Final de Màster consisteix a introduir una millora educativa en la matèria de Tecnologies del curs de 3r d’ESO. S’ha pogut dur a terme durant el Pràcticum del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes a l’IES Bovalar de Castelló de la Plana. Durant l’estada en aquest centre es va observar una problemàtica a les sessions de teoria d’aquesta matèria; els alumnes mostraven molt poc interès en l’assignatura i molta passivitat. L’objectiu, doncs, del treball és aconseguir que prenguin interès per la matèria i que es mostrin més actius durant el procés d’ensenyament-aprenentatge. Per a aconseguir els objectius plantejats, s’ha posat en pràctica un pla d’acció consistent a introduir la metodologia Flipped Classroom durant dues sessions. Al mateix temps, es va planificar l’observació del pla d’acció per a identificar les evidències que permetrien saber si la millora introduïda funcionaria. Després d’analitzar la informació recollida durant l’observació i de reflexionar, s’ha arribat a la conclusió que part de la classe no es va preparar les activitats a casa, fet que va dificultar el procés tal com s’havia plantejat a l’inici. Tanmateix, gran part de l’alumnat ha confessat que si es continués amb aquesta metodologia sí que vindrien a classe amb els exercicis preparats. En definitiva, realitzar aquest treball m’ha permès conèixer de més a prop el procés investigació- acció i concloure que és possible compaginar-lo amb l’activitat docent.ca_CA
dc.format.extent53 p.ca_CA
dc.format.mimetypeapplication/pdfca_CA
dc.language.isocatca_CA
dc.publisherUniversitat Jaume Ica_CA
dc.rightsAttribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectMàster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomesca_CA
dc.subjectMáster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomasca_CA
dc.subjectMaster's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teachingca_CA
dc.titleIntroducció de la metodologia Flipped Classroom a la matèria de Tecnologiesca_CA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisca_CA
dc.educationLevelEstudios de Postgradoca_CA
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_CA


Ficheros en el ítem

Thumbnail
Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain