Mostrar el registro sencillo del ítem
Introducció de la metodologia Flipped Classroom a la matèria de Tecnologies
dc.contributor | Marqués Andrés, Mercedes | |
dc.contributor | Universitat Jaume I. Departament d'Enginyeria i Ciència dels Computadors | |
dc.contributor.author | Gisbert Sabater, Sonia | |
dc.date.accessioned | 2015-01-23T09:05:02Z | |
dc.date.available | 2015-01-23T09:05:02Z | |
dc.date.issued | 2014-11-24 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10234/113021 | |
dc.description | Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes. Codi: SAP129. Curs acadèmic 2013-2014 | ca_CA |
dc.description.abstract | Aquest Treball Final de Màster consisteix a introduir una millora educativa en la matèria de Tecnologies del curs de 3r d’ESO. S’ha pogut dur a terme durant el Pràcticum del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes a l’IES Bovalar de Castelló de la Plana. Durant l’estada en aquest centre es va observar una problemàtica a les sessions de teoria d’aquesta matèria; els alumnes mostraven molt poc interès en l’assignatura i molta passivitat. L’objectiu, doncs, del treball és aconseguir que prenguin interès per la matèria i que es mostrin més actius durant el procés d’ensenyament-aprenentatge. Per a aconseguir els objectius plantejats, s’ha posat en pràctica un pla d’acció consistent a introduir la metodologia Flipped Classroom durant dues sessions. Al mateix temps, es va planificar l’observació del pla d’acció per a identificar les evidències que permetrien saber si la millora introduïda funcionaria. Després d’analitzar la informació recollida durant l’observació i de reflexionar, s’ha arribat a la conclusió que part de la classe no es va preparar les activitats a casa, fet que va dificultar el procés tal com s’havia plantejat a l’inici. Tanmateix, gran part de l’alumnat ha confessat que si es continués amb aquesta metodologia sí que vindrien a classe amb els exercicis preparats. En definitiva, realitzar aquest treball m’ha permès conèixer de més a prop el procés investigació- acció i concloure que és possible compaginar-lo amb l’activitat docent. | ca_CA |
dc.format.extent | 53 p. | ca_CA |
dc.format.mimetype | application/pdf | ca_CA |
dc.language.iso | cat | ca_CA |
dc.publisher | Universitat Jaume I | ca_CA |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 Spain | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes | ca_CA |
dc.subject | Máster Universitario en Profesor/a de Educación Secundaria Obligatoria y Bachillerato, Formación Profesional y Enseñanzas de Idiomas | ca_CA |
dc.subject | Master's Degree in Secondary Education, Vocational Training and Language Teaching | ca_CA |
dc.title | Introducció de la metodologia Flipped Classroom a la matèria de Tecnologies | ca_CA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | ca_CA |
dc.educationLevel | Estudios de Postgrado | ca_CA |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | ca_CA |
Ficheros en el ítem
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
-
TFM: Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1230]
SAP118, SAP119, SAP128, SAP129, SAP138, SAP139, SAP218, SAP219, SAP228,SAP229, SAP238, SAP239, SAP319, SAP419, SAP429, SAP509, SAP909, SAP709, SAP809