Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat Jaume I. Escola de Doctorat
dc.contributor.authorGonzález Devis, David
dc.date.accessioned2023-11-28T09:01:22Z
dc.date.accessioned2024-06-03T12:39:36Z
dc.date.available2023-11-28T09:01:22Z
dc.date.available2024-06-03T12:39:36Z
dc.date.issued2023-11-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10803/689444
dc.description.abstractEl problema d’investigació es situa en la figura del docent des de les seues dimensions política, pedagògica i personal. La finalitat principal és conèixer les trajectòries vital i professional de tres docents relacionades amb la renovació pedagògica, comprendre la seua pràctica docent i identificar quins elements de la identitat d’aquestes són importants en els processos de transformació educativa. Les participants del present estudi són tres docents de Castelló, de diferents etapes educatives, que estan estretament vinculades amb la renovació i la transformació pedagògica mitjançant la seua pràctica docent per generar una escola pública, democràtica, crítica i inclusiva. El resultat darrer d’aquesta investigació son tres històries de vida, amb les quals s’obté una visió conjunta i, al mateix temps, particular, sobre com s’ha desenvolupat la trajectòria docent i vital d’aquestes docents en els seus contextos respectius, destacant la rellevància de la dimensió personal per a una pràctica docent transformadora.ca
dc.description.abstractThe research problem is placed in the teacher's figure from his political, educational and personal dimensions. The main purpose is to learn about the life and professional careers of three teachers involved in pedagogical renewal, understand their teaching practice and identify which elements of their identity are important in educational transformation processes. The participants of this study are three teachers from Castelló, from different educational stages, who are closely linked to pedagogical renewal and transformation through their teaching practice to generate a public, democratic, critical and inclusive school. The ultimate result of this research is three life histories, with which one gains a joint and, at the same time, particular insight into how the teaching and vital career of these teachers has developed in their respective contexts, highlighting the relevance of the personal dimension to a transformative teaching practice.ca
dc.format.extent613 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat Jaume I
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.sourceTDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
dc.subjectIdentitat docentca
dc.subjectDimensió política docentca
dc.subjectDimensió pedagògica docentca
dc.subjectDimensió personal docentca
dc.subjectTransformació educativaca
dc.subjectMètode biogràfic-narratiuca
dc.subjectTeacher identityca
dc.subjectTeacher political dimensionca
dc.subjectTeacher educational dimensionca
dc.subjectTeacher personal dimensionca
dc.subjectEducational transformationca
dc.subjectBiographical-narrative methodca
dc.subject.otherEducacióca
dc.titleTres mestres, tres històries: la dimensió política, pedagògica i personal del docent, claus per a la transformació educativaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesis
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.identifier.doihttp://dx.doi.org/10.6035/14113.2023.89652ca
dc.subject.udc37ca
dc.contributor.directorMoliner García, María Odet
dc.contributor.directorEscobedo Peiro, Paula
dc.rights.licenseL'accés als continguts d'aquesta tesi queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.embargo.termscapca
dc.contributor.tutorMoliner García, María Odet
dc.description.degreePrograma de Doctorat en Educació


Ficheros en el ítem

FicherosTamañoFormatoVer

No hay ficheros asociados a este ítem.

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/